اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. خرداد 1396 - 15:11   |   کد مطلب: 25273
ظهر امروز جمعی از ماباختگان موسسه ارمان با تجمع مقابل فرمانداری همدان خواستار تعیین تکلیف سپرده های خود شدند.
فرمانداری

به گزارش صبح الوند،به دنبال تجمع مالباختگان موسسه آرمان (البرز ایرانیان) در نقاط مختلف جمعی از مالباختگان همدانی با رفتن به این شعبه در شهر خود خواستار رسیدگی و تعیین تکلیف سپرده های خود شدند و وقتی از شعبه پاسخ نگرفتند به فرمانداری مراجعه نمودند.

 

 

مالباختگان بادردست داشتن پلاکارتهایی با عناوینی همچون "پول ما را پس بدهید "،" فرماندار، دادستان به دادمان برسید" خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیتشان شدند.

 

یکی از خانم های حاضر در جمع در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص علت تجمعش افزود: مسئولین این موسسه با فریب دادن ما  پول زیادی از ما گرفته اند.

 

این مالباخته افزود: ما اعتماد به موسسه مبنی بر اینکه تحت نظارت بانک مرکزی است کرده ایم و حال مسئولین باید پاسخ دهند.

 

 

یکی دیگراز آقایان حاضر در جمع با بیان اینکه بعداز عید حساب خود را در این موسسه باز نموده ام افزود: خاطرم هست آنموقع جلوی درب موسسه آرمان در ایلام تجمع شده بود که دلیل را از مسئول شعبه همدان  پرسیدم و گفت مشکلی نیست و با اینکه از وضعیت موسسه خبر داشت من را فریب داد و برایم حساب باز کرد.

 

وی افزود: تا هفته قبل هم مسئولین موسسه به ما نمی گفتند نقدینگی نداریم و هر وقت مراجعه می کردیم می گفتند چون داریم با یک موسسه دیگر قاطی میشویم فعلا سیستم های بانک پاسخگو نیستند.

 

 

این مالباخته ادامه داد: تازه دیروز مسئولین بانک اذعان به نداشتن نقدینگی کرده اند و گفته اند دادسرا حسابشان را بلوکه کرده است.

 

در ادامه تجمع کنندگان با حضور نیروی انتظامی متفرق و جمعی از نمایندگان آنها به داخل فرمانداری رفتند و قرار شد در روز چهارشنبه در جلسه تامین شورای شهرستان با وارد شدن دادستانی استان این قضیه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان