اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. خرداد 1396 - 14:02   |   کد مطلب: 25231
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان خبرداد:
برگزاری گفتمان‌ دینی در ۱۲۰۰ مدرسه همدان
معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع در سال جاری خبر داد و گفت: گفتمان‌های دینی در ۱۲۰۰ مدرسه همدان برگزار می‌شود.
برگزاری گفتمان‌ دینی در ۱۲۰۰ مدرسه همدان

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام‌ داوود عباسی با بیان اینکه پوشش تبلیغی، توجه به حوزه بانوان و اجرای طرح سلامت اجتماعی از برنامه‌های شاخص استان در سال جاری است، عنوان کرد: گفتمان‌های دینی در ۱۲۰۰ مدرسه همدان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در طول سال جاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد، از اجرای طرح سلامت اجتماعی در ۱۰ نقطه استان و شهرستان‌های همدان و ملایر خبر داد و عنوان کرد: هدف از برگزاری این طرح ارتقای سلامت اجتماعی و جلوگیری از ایجاد آسیب در نقاط آسیب‌پذیر استان است.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه ضمن رصد آسیب‌های اجتماعی در استان، فعالیت‌های فرهنگی مبارزه با آسیب‌ها برگزار خواهد شد، ادامه داد: همه باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی قدم برداریم.

 

وی تجلیل از پیرغلامان حسینی و ذاکران اهل‌بیت(ع) در قالب همایش پیرغلامان را یکی از برنامه‌های شاخص در استان دانست و افزود: در سال جاری یک‌هزار و ۲۰۰ مدرسه میزبان برگزاری گفتمان‌های دینی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان