اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. خرداد 1396 - 11:22   |   کد مطلب: 25184
آیت الله موسوی اصفهانی در بیانیه ای که در خصوص انتخابات صادر کرد اضهار داشت: بر دولت مردان لازم است بعد از پایان رقابت انتخاباتی، پرتوان و با نشاط کافی به دنبال اقدام و عمل در مسیر تحقق وعده‌ها گام بردارد، به ویژه ضروری است نسبت به رفع مشکل بیکاری و معیشتی که مردم نجیب ایران اسلامی را آزار می‌دهد اقدام عاجل انجام دهد.
 آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش صبح الوند، آیت الله موسوی اصفهانی بیانیه ای در خصوص انتخابات صادر کرده اند که متن آن به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برادران و خواهران مؤمن و انقلابی

حماسه حضور و مشارکت گسترده، پرشور و مشتاقانه شما مردم عزیز، جلوه‌ای از عزم و اراده امت با ایمان و انقلابی را به جهانیان نمایاند و پایه‌های جمهوریت نظام اسلامی را بیش از پیش مستحکم ساخت. این حضور گسترده فارغ از نتیجه حاصله، عامل یأس و ناامیدی کینه توزان و بدخواهان نظام اسلامی شد و باعث شادی و افتخار علاقه‌مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

اینجانب متواضعانه خدای متعال را بر این نعمت حضور شاکرم و این موفقیت جهانی را که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شد به ساحت حضرت ولی عصر(عج) و نائببرحقش حضرت امام خامنه‌ای عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

با وجود اینکه مشارکت پرشور و گسترده مردم و برگزاری انتخابات با امنیتی کامل، برگ زرینی بر دفتر تاریخ انقلاب بود و لیکن تذکر چند نکته ضروری است.

متأسفانه در طول دوران تبلیغات و در جریان برگزاری انتخابات شاهد بداخلاقی‌ها و تخلفات متعددی بودیم که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود کسانیکه در تبلیغات انتخابات از مسیر شرع مقدس تخطی و از خط قرمزهای تهمت و دروغ و فریب و غیره عبور کردند قطعاً در پیشگاه عدل الهی مسئول و فردای قیامت به نتیجه اعمال خود خواهند رسید و افرادی که حریم شرع و اخلاق را رعایت و برای انتخاب هر فردی که اصلح تشخیص دادند تلاش و مجاهدت کرده‌اند نزد خداوند مأجورخواهند بود،لذا از مسئولین به ویژه شورای محترم نگهبان انتظار می‌رود به موارد تخلفات رسیدگی کامل نموده و مردم عزیز ایران اسلامی را از نتایج آن با خبر سازد.
بر دولت مردان لازم است بعد از پایان رقابت انتخاباتی، پرتوان و با نشاط کافی به دنبال اقدام و عمل در مسیر تحقق وعده‌ها گام بردارد، به ویژه ضروری است نسبت به رفع مشکل بیکاری و معیشتی که مردم نجیب ایران اسلامی را آزار می‌دهد اقدام عاجل انجام دهد.
مردم عزیز ایران که بخش نخست وظیفه خود یعنی مشارکت و ایفای نقش در حاکمیت را به خوبی انجام دادند باید متوجه مسئولیت نظارت و مطالبه‌گریجهت تحقق وعده‌های دولت باشند و همچنین در حفظ آرامش و هوشیاری کامل در مواجهه با توطئه و نقشه‌های دشمن به اشارات رهبری حکیم و فرزانه توجه بیش از پیش داشته باشند.

و السلام علی من اتبع الهدی

 

سیدمصطفی موسوی اصفهانی

نماینده مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان