اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1396 - 23:56   |   کد مطلب: 25161
شرکت حمل و نقل ریلی رجا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر شیراز را برای تشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، با تخفیف ویژه به مشهد مقدس اعزام می کند.
سفر مددجویان کمیته امداد با قطار رجا

به گزارش صبح الوند، روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: این اقدام خیرخواهانه با همکاری رجا و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر شیراز و در قالب اعزام چندین کاروان به تدریج در سال جاری با قطار پلور سبز این شرکت انجام می شود.
نخستین کاروان شامل 40 نفر 30 اردیبهشت ماه 96 همزمان با ایام مبارک ماه شعبان از شیراز به مشهد سفر کردند و 4 خرداد به شیراز بر می گردند.
ارائه تسهیلات بلیت قطار برای زوج های دانشجو، مراکز آموزشی، کاروان های ورزشی و مددجویان مراکز بازپروری از دیگر اقدامات شرکت رجا در راستای مسئولیت اجتماعی می باشد.

برگزاری‌جلسه هم اندیشی با شرکت های راهبری رجا

به منظور هم اندیشی و ایجاد هماهنگی برای خدمات دهی مطلوب همچنین افزایش رضایت مندی مسافران، جلسه‌ی هم‌اندیشی و ارزیابی خدمات، تجهیزات و ایمنی قطارهای شرکت رجا برگزار شد.
این جلسه با حضور سرپرست معاونت اجرایی و مدیران مرتبط در شرکت رجا و راهبری ها برگزار شد که در ابتدا مدیرکل اعزام و خدمات راهبری همچنین معاون ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات رجا در خصوص نتایج بررسی نقاط قوت شرکت های راهبری و چگونگی حرکت به سمت بهبود توضیحاتی ارائه کردند.
در ادامه نماینده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) براساس نتیجه عملکرد در فعالیت ها، امتیاز ارزیابی حوزه های راهبری، حوزه فنی و امتیاز نهایی شرکت رجا گزارشی ارائه کرد.
محسن یاوری- سرپرست معاونت اجرایی- نیز ضمن تشکر از زحمات و خدمات شرکت های راهبری در ایام پیک نوروزی، با ابراز خوشحالی از عقد قرارداد جدید گفت: سابقه ی زیاد و آشنایی شرکت های راهبری به همه ی زیر و بم های امور راهبری قطارها و آگاهی از وضعیت فعلی رجا، از ویژگی های خوب در قرارداد جدید است.
یاوری یکی دیگر از ویژگی های خوب قرارداد جدید را واگذاری امور فنی قطارها به خود راهبرها بیان کرد و افزود: تابلوی رجا راهبران هستند، و اگر این تابلو مثبت باشد برای رجا هم مثبت است و اگر این تابلو منفی باشد بدون شک برای رجا هم منفی خواهد بود و براین اساس وظایف شرکت های راهبری سنگین شده است و باید شرکت ها دقت کافی در انجام امور قطارها داشته باشند تا خدمات با کیفیت عالی ارائه و رضایت مشتری جلب شود.
وی با اعلام این که دیگر مثل گذشته نیست و الان حق انتخاب مسافر بیشتر شده و اصلاً مجبور نیست وضعیت بد قطارها را تحمل کند خاطر نشان کرد: اگر همت نکنید و خدمات شما مناسب نباشد و به واسطه ی آن نارضایتی بوجود بیاید طبیعتاً هم رجا و هم شرکت های راهبری ضرر خواهند کرد، زیرا دیگر مسافر آگاه است و به تمام جزئیات و مشکلات خدمات دهی دقت می کند و در صورت کمبود و کاستی، هزینه ی خسارت خود را مطالبه می کند.
سرپرست معاونت اجرایی در ادامه ی این جلسه اظهار امیدواری کرد: با اتفاقات خوبی که در رجا افتاده است ان شاء الله آینده ی روشنی در انتظار این شرکت است.
وی با اشاره به افزایش سرمایه ی رجا گفت: خوشبختانه با تلاش های مدیران ارشد شرکت و توجه و عنایت دولت، با رایزنی های صورت گرفته توسط وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی حداقل یک ردیف بودجه برای قطارهای حومه یی تخصیص یافته است که با این اتفاقات خوب وضعیت رجا رو به بهبود خواهد بود.
مذاکرات نهایی یکصد دستگاه واگن انجام شده و بزودی شاهد ورود این واگن ها به ناوگان ریلی رجا خواهیم بود و تا یکی دو ماه آینده، 8 دستگاه واگن پلورسبز و پارسی نیز به ناوگان رجا اضافه خواهد شد.
سرپرست معاونت اجرایی رجا با ابراز خرسندی از ورود هلدینگ گردشگری تأمین به موضوعات رجا و توجه و عنایت ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اصرار ایشان بر کمک به رجا اظهار کرد: امیدواریم روزی برسد که صنعت ریلی رونق بیشتری پیدا کند و با تلاش مجموعه ی رجا، شرکا و عرصه ی ریلی؛ شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت ریلی و خدمات دهی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان