اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1396 - 23:50   |   کد مطلب: 25156
رئیس گروه مهندسی محیط حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان:
وضعيت هواي همدان روزانه كنترل مي‌شود
رئیس گروه مهندسی محیط حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان با بيان اينكه هواي همدان روزانه كنترل مي‌شود، گفت: ديروز به صورت مقطعي هواي همدان به وضعيت ناسالم رسيد .
وضعيت هواي همدان روزانه كنترل مي‌شود

به گزارش صبح الوند، حسینعلی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه در رابطه با اعلام وضعیت هوا تعاملات و ارتباطات با سازمان محیط زیست برقرار شده است، اظهار کرد: روزانه نتایج هوا از سوی محیط زیست اندازه‌گیری و به ما ابلاغ می‌شود و ما نیز بر مبنای استانداردها مقایسه‌ها را در برنامه داریم.

 

وی با اشاره به اینکه برمبنای نتیجه‌گیری سازمان محیط زیست وضعیت هوای استان خوب است، گفت: طبق نتایج روزانه، کنترل کیفی هوا انجام و شرایط هوای روزانه به شهروندان اعلام می‌شود و اگر نیاز به اقدامات خاصی بود کمیته کنترل تحول تشکیل و تصمیم گیری انجام می‌شود.

 

رئیس گروه مهندسی محیط حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان با اشاره به اینکه هوای استان فعلاً در وضعیت سالم قرار دارد، خاطرنشان کرد: دیروز هوای استان به وضعیت ناسالمی رسید اما در یک مقطع کوتاهی بود و در واقع هوای استان سالم است.

 

وی با بیان اینکه امروز نیز با سازمان محیط زیست نتایج اندازه‌گیری هوا را هماهنگ کرده‌ایم و کنترل وضعیت هوا به صورت روزانه انجام می‌شود، افزود:‌ در کمیته استانی مصوب و برنامه‌ریزی شده که محیط زیست روزانه اقلام دستگاه سنجش را برای مرکز بهداشت بخواند حال چه هوا سالم باشد و چه سالم نباشد.

 

نوروزی با اشاره به اینکه ما آمار محیط زیست را با استانداردهای موجود مقایسه ‌کرده و اگر نیاز به توصیه و  اطلاع رسانی به شهروندان داشت از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها اعلام می‌کنیم، گفت:‌ اگر وضعیت هوای استان ناسالم باشد کمیته استانی تشکیل و اگر نیاز به تعطیلی مدارس، ادارات یا محدودیت خاصی  برای صنایع بود در کمیته هماهنگی‌ها انجام می‌شود  و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان