اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 21:33   |   کد مطلب: 25119
دبیر ستاد مردمی اعتکاف استان همدان گفت: حجت‌الاسلام رئيسي كانديداي اصلح جبهه انقلاب و مورد حمايت ستاد مردمي اعتكاف همدان است.

به گزارش صبح الوند، مهدی صلواتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری و ناامید کردن دشمنان اسلام در خصوص این انتخابات بزرگ، اظهار کرد: از تمام مردم شریف کشور به وی‍ژه مردم استان دعوت به عمل می‌آید در این انتخابات سرنوشت‌ساز حضور یابند و در نهایت به کاندیدای اصلح جبهه انقلاب رأی دهند.

 

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن این موضوع که باید در بحث ریاست جمهوری اصلح‌ترین و مقبول‌ترین شخص را برای ریاست جمهوری انتخاب کرد، ‌گفت: ستاد مردمی اعتکاف استان نیز حجت‌الاسلام رئیسی را به عنوان شخص اصلح انتخابات مد نظر دارد و اعلام می‌کند با حضور یکپارچه حداکثری مردم در انتخابات ایشان را انتخاب کنند.

 

دبیر ستاد مردمی اعتکاف در استان همدان بیان کرد: حضور مردم در انتخابات باعث می‌شود دشمنان اسلام نسبت به خط و خطوط نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش آگاه شده نتوانند وارد عرصه‌های تهدید و برنامه‌ریزی علیه ایران شوند.

 

وی ضمن بیان اینکه حضور مردم در انتخابات باعث خروج کشور از بحران شده و دشمنان را از تسلط و یا هجوم به ایران ناامید می‌کند، خاطرنشان کرد: معتقدم با حضور حداکثری می‌توانیم تمام پیش بینی‌های دشمن نسبت به آینده ایران را از بین ببریم و دشمن را نسبت به این موضوع ناامید کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان