اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1396 - 12:20   |   کد مطلب: 25097
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان:
برنامه های قالیباف در دولت رییسی ادامه خواهد داشت
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان با اشاره به اینکه اگر دولت رییسی رای بیاورد مطئن باشید بسیاری از برنامه های قالیباف در ان اجرا خواهد شد افزود: شاید شخص حذف شده است اما شخصیتش و برنامه هایش محفوظ است.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی در جمع اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری جمنا هدف مشترک بوده است افزود:کناره گیری دکتر قالیباف  روند غیر طبیعی نداشت واقعیت همین بود و ما یک هدف مشترکی داشتیم.

 

*شخصیت قالیباف در دولت رییسی حاکم خواهد بود

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه شخصیت قالیباف در صورتی که  حجت السلام رییسی  رای بیاورد در دولت بعدی حاکم خواهد بود افزود: مطمئن باشید اگر همراهی کنید،  دولت بعدی همان دولتی خواهد بود که مطلوب انفلاب است .

 

وی تاکید کرد: اگراین اتفاق بیفتد و دولت رییسی رای بیاورد مطمئن باشید بسیاری از برنامه هایی که در دولت بعدی اجرا خواهد شد برنامه های دکتر قالیباف خواهد بود لذا کسانی که  شعارها ،برنامه ها ومدیریت های  وی  را قبول داشتند بدانند همچنان این روند ادامه دارد و هیچ تغییری رخ نداده است.

 

*تمام برنامه های جمنا همچنان برقرار است

حجت‌الاسلام شعبانی  افزود: تمام برنامه های جمنا  و شعار ما که اقتصادی و اصل و اساس تشکیل جمنا  بود  همچنان برقرار است.

 

وی اظهار کرد: احساس اینکه اقای قالیباف کنار رفته و اقای رییسی آمده را نداشته باشید و ما از روز اول گفتیم اصلا یک نفر در کار نیست دو نفر هستند و یک هدف مشترکی دارند و امروز به یک جا رسیدیم .

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه در روزهای آتی خبرهای خوشی از محفوظ ماندن نقش دکتر قالیباف خواهیم شنیدافزود: شاید شخص  حذف شده است اما شخصیتش و برنامه هایش محفوظ است.

 

 

* در ستادها عکس مشترک رییسی و قالیباف را نصب کنید

وی با بیان اینکه تمام ستادهای  قالیباف به اسم  رییسی  باید باز بمانند افزود: همگی ستادها عکس مشترک   قالیباف و رییسی را نصب  کنند و  رییسی همان قالیباف و قالیباف همان رییسی  است

 

حجت‌الاسلام شعبانی افزود: مسئولیت این بخش همچنان بر عهده  مسئول ستاد مرکزی دکتر قالیباف است درست است شخص عوض شده  اما برنامه ها و مدیریت ها  برقرار است.

 

* اگر در انتخاب دچار سستی شوید اتفاقات خوبی نخواهد افتاد

وی بیان کرد: اگردر مسیر حمایت از حجت الاسلام رییسی  دچار سستی و برخی از تردیدها بشویم مطمئن باشید خیلی از اتفاقاتی که فکر می کنید خوشایند انقلاب و نظام است اتفاق نخواهدافتاد.

 

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان در پایان با درخواست از اعضای جمنای استان همدان در جهت اتحاد  افزود: در این مدت بسیار زحمت کشیده اید در  این چند روز که موقع نتیجه گیری است زحمات را از بین نبرید.

 

 

در انتهای این مراسم حکم مسئولیت  قائم مقامی ستاد حجت الاسلام رییسی به احسان اسدبیگی مسئول ستاد دکتر قالیباف در همدان  اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان