اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 21:58   |   کد مطلب: 25092
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان تویسرکان گفت: برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌تواند به نقش‌آفرینی بیش از پیش دانشجویان در روند اداره کشور کمک کند.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، مرتضی اردلان شامگاه یکشنبه در نشست تریبون آزاد دانشجویان دانشگاه پیام نور تویسرکان اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور همواره یکی از افتخارات نظام اسلامی ایران بوده که در سراسر جهان و در نوع خود کم‌نظیر است.

وی افزود: شرکت در انتخابات و برگزیدن یک تفکر و یا نامزد خاص در ایران اسلامی اجباری نیست اما در عین حال مردم شرکت در انتخابات را حق خود می‌دانند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان تویسرکان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و ایجاد فضای باز برای تضارب اندیشه‌ها و دیدگاه‌های مختلف تأکید کرد: برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌تواند به نقش‌آفرینی بیش از پیش دانشجویان در روند اداره کشور کمک کند.

وی گفت: بسیج در انتخابات به صورت مصداقی از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند بلکه به دنبال فراهم‌آوری بستر مناسب برای ارائه دیدگاه‌ها، اندیشه‌ها و گرایش‌های متنوع در فضای سیاسی جامعه است.

به گزارش تسنیم، در ادامه این آیین دانشجویان دانشگاه پیام نور تویسرکان در جایگاه ویژه‌‎ای که برای سخن گفتن آنان فراهم شده بود حضور یافتند و به بیان اندیشه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

یکی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه پیام نور تویسرکان گفت: مردم سالاری به ما این حق را می‌دهد که در تعیین سرنوشت کشورمان به صورت مستقیم دخالت کنیم.

وی افزود: اگر انتخاب درست و عاقلانه نداشته باشیم باید منتظر پیامدهای ناگوار آن نیز باشیم.

یکی دیگر از دانشجویان این دانشگاه نیز با بیان اینکه به نظر می‌رسد برخی مسئولان در سطوح مختلف اجرایی و مدیریتی با شعارها و آرمان‌های اولیه انقلاب فاصله گرفتته‌اند، اظهار داشت: اکنون در شرایطی شاهد ظهور پدیده‌هایی مانند حقوق‌های نجومی هستیم که دفاع از محرومان و مستضعفان از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی تصریح  کرد: امروز دو دیدگاه کلان مدیریتی در انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر رقابت می‌کنند، تفکری که حل مشکلات اقتصادی را با نگاه به خارج کشور امکانپذیر می‌داند و اندیشه‌ای که به دنبال حل معضلات اقتصدی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است.

یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه پیام نور تویسرکان گفت: اکنون در مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری شاهد تخریب نامزدها از سوی یکدیگر هستیم و در بسیاری از مواقع ارائه برنامه‌های کاربردی در حوزه‌های مختلف مغفول می‌ماند.

وی بیان کرد: امروز به لطف کلیدهای یکی از نامزدهای انتخاباتی شاهد افزایش بیکاری هستیم اما در عین حال شعارهایی که نامزدهای انتخاباتی می‌دهند باید قابل اجرا باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان