اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 22:13   |   کد مطلب: 25084
مسئول ستاد مرکزی دکتر قالیباف در همدان با اشاره به اینکه با رفتن دکتر مصلحت براین بوده که جبهه انقلاب تقویت شود افزود: ما قبلا دو گردان بودیم با دو تا فرمانده الان یک لشگر هستیم با یک فرمانده هیچ فرقی نمیکند.
رییس ستاد دکتر قالیباف در همدان

به گزارش صبح الوند،احسان اسدبیگی در گفتگو با صبح الوند با اشاره به کناره گیری دکتر قالیباف افزود: در ابتدای کار هم بنابر این بود که بخاطر حفظ وحدت و پیروزی جبهه مردمی انقلاب یکی از بزرگواران باقی بمانند و ستاد طرف مقابل هم کمک طرف باقی مانده برود.

 

مسئول ستاد مرکزی دکتر قالیباف در همدان اظهار کرد: این موضوع عجیبی نیست و ما قبلا دو گردان بودیم با دو تا فرمانده الان یک لشگر هستیم با یک فرمانده و هیچ فرقی نمیکند.

 

وی با اشاره به خصوصیت فداکاری دکتر قالیباف افزود:  دکتر قالیباف سالهاست که به فداکاری عادت کردند و همیشه در همه مراحل زندگی خودشان این توان را داشتند که به نفع انقلاب تلاش بکنند .

 

اسدبیگی در پایان تاکید کرد: هم اکنون  مصلحت بر این بوده با رفتن دکتر قالیباف  جبهه انقلاب تقویت بشود که  البته نمیشود گفت رفتند بلکه  در کنار اقای رییسی قرار گرفتن  و این سبب می شود  جبهه انقلاب بیشتر تقویت شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان