اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 9:05   |   کد مطلب: 25081
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول یک سال نمایندگی بنده تاکنون حدود 2 هزار درخواست شغل به دفتر ما آمده است آن وقت اعلام می‌کنند سالانه 700 هزار شغل ایجاد کردیم؛ من این را به آقای روحانی گفتم سهم 300 هزار نفر مردم ملایر از 700 هزار شغل چقدر بوده است؟
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه شامگاه یکشنبه در جمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در ملایر با اشاره به اینکه ایشان امید مستضعفان کشور و خار چشم دشمنان است اظهار کرد: همه ما و شما غیرتمان باعث شده تا بیاییم تا از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کنیم، در آخرین جلسه‌ای که با حجت‌الاسلام رئیسی داشتم به مردم ملایر سلام رساندند و ما هم گفتیم ملایری‌ها شما را تنها نمی‌گذارند.

 

وی با بیان اینکه وقتی نهال نورس انقلاب به اینجا رسید لرزه بر اندام مستبدین و مستکبران جهان انداخت گفت: در هر دوره‌ای از تاریخ اصلی‌ترین هراس و نگرانی صهیونیست‌ها، ترویج اهداف انقلاب اسلامی بوده و آنها از شما ملت ایران می‌ترسند.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا‌یی‌ها که خود را سرکرده همه دنیا می‌دانند شنیدند که رهبر آزاداندیش و متدین ما اعلام کرد که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و این اوج اقتدار انقلاب ماست.

 

وی با استناد به فرمایش رهبری که در عید مبعث فرمودند «کاندیداها باید نگاهشان به درون باشد» گفت: انقلابی که امروز قریب به 40 سال از آن گذشته است، انقلابی که ندایش به آن طرف دنیا رسیده و وقتی ابرقدرت‌ها اسم  آن را می‌شنوند بر خود می‌لرزند، چرا باید به جایی برسد که امروز برویم  و جلوی این اجانب دست دراز کنیم؟!

 

آزادیخواه با بیان اینکه چرا باید دولتمردان ما بروند به روی دشمن لبخند بزنند؟ افزود: از ادبیات لبخند هم چیزی که عایدی ما می‌شود این باشد که 10 سال دیگر ما را تحریم کنند! آیا این درست است؟ بعد آن مادر شهید گریه کند و بگوید در این کشور اگر قرار بود لبخند بزنند چرا جوان من آب شد!

 

وی اضافه کرد: ما تا قبل از پای میز مذاکره آماده و مصمم بودیم، شجاع بودیم؛ نفت ما 140 دلار بود و از زمانی که رفتیم پای مذاکره و لبخند زدیم و خواهش کردیم نفت ما 40 دلار شد بعد از آن صادرات نفت خام از 750 هزار بشکه به بیش از 2 میلیون بشکه رسید و این پیش فروش نفت خیانت به نسل آینده است؛ کدام کارشناس اقتصادی این را می‌پذیرد؟

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما باید به شکلی جلو برویم که جوان‌های خود را ببینیم و قراردادهای ننگین خلاف مجلس را  را امضا نکنیم؛ مردم باید بدانید که چند هزار شغل پایدار و مصمم از سوی دولت به خارجی‌ها داده شده است؟

 

وی خطاب به مردم ملایر گفت: در طول یک سال نمایندگی بنده  تاکنون حدود 2 هزار درخواست شغل به دفتر ما آمده است آن وقت اعلام می‌کنند 700 هزار شغل ایجاد کردیم؛ من این را به آقای روحانی گفتم سهم 300 هزار نفر مردم ملایر از 700 هزار شغل چقدر بوده است؟

 

آزادیخواه با اشاره به تعطیلی بسیاری از کارخانه‎‌های ملایر طی سال‌های اخیر گفت:  امروز باید از آمار و ارقام کاغذی بیرون بیاییم و حقیقت را ببینیم، سفره مردم را ببینیم، جوانان ما بیکارند، نباید این طور شود که برای حفظ خودمان، میزمان، مسئولیتمان و حقوق‌های 50 میلیونی و 100 میلیونی بگوییم مشکلات نداریم!

 

وی گفت: یک سید و اولاد پیغمبر امروز آمده و می‌گوید اگر کسی از گذشته من چیزی دارد بیاید و بگوید، سه  مناظره انجام شد، آیا توانستند مچ رئیسی را بگیرند؟ آخر برگشتند گفتند چرا نبات و پارچه سبز به مردم دادی؟

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود:همه کاندیداها برای ما محترم هستند اما نگاه‌ها متفاوت است و باز هم به 1400 سال پیش برمی‌گردیم که نتیجه انتخاب نکردن امیرمومنان علی(ع) شد سیلی به صورت فاطمه(س) و نتیجه بی توجهی به اصلح در مدینه  این بود که به ناموس ذریه پیغمبر در پشت در لگد زدند، نگذارید آن واقعه تکرار شود.

 

 وی تصریح کرد: آن تفکری که بتواند گشایش اقتصادی ایجاد کند، استقلال ما را نگه دارد، معنویت و نشاط الهی ایجاد کند در شخصی جز آیت‌الله رئیسی نیست.

 

آزادیخواه با بیان اینکه اختلاس 8 هزار میلیاردی در کشور و در صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داد گفت: آن وقت رئیس جمهور گفت این‌ها وام بود؛ ما می‌گوییم با کدام ضمانت و طبق کدام اولویت این وام‌ها داده شد؟ از آن طرف سخنگوی قوه قضاییه گفته که اختلاس بوده است.

 

 وی با بیان اینکه اختلاس‌ 3 هزار میلیاردی در دولت گذشته نیز قابل توجیه نیست گفت: هر دولتی به حق مردم تعرض شود خائن است برای ما  فرقی نمی‌کند که باشد!

 

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما کسی را می‌خواهیم که اعضای کابینه‌اش در خانه میلیاردی زندگی نکنند،  با مردم و فقرا باشد شهر به شهر بگردد، گروه به گروه را ببیند و نیازمندی‌ها را احساس کند.

 

وی با بیان اینکه مدیریت چند رکن دارد گفت: یکی از ارکان مدیریت نظارت است که کشور ما نیاز به نظارت به حقوق مردم و بیت‌المال دارد کسی را می‌خواهد که حق و حقوق مردم نظارت کند از بودجه عمومی کشور 90 میلیارد تومانش در خود دولت هزینه می‌شود.

 

آزادیخواه اظهار داشت: مردم بدانید اینها وجود دارد و اثبات شده است، چه اتفاقی افتاده که دولتی پرهزینه داریم که 10 درصد هزینه‌ها برای مردم و 90 درصد برای هزینه‌های جاری دولت است.

 

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان