اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1396 - 22:34   |   کد مطلب: 25045
دردسر جدید برای باشگاه پرسپولیس؛
سرخپوش سابق، به شاکیان پرسپولیس اضافه شد
باشگاه پرسپولیس پس از شکایت مجتبی زارع بازیکن سابق خود با دردسر جدیدی مواجه شده است.
دردسر جدید برای باشگاه پرسپولیس

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت پرونده های حقوقی زیادی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و فیفا دارند و پرونده شکایت مجتبی زارع بازیکن سابق این تیم هم به مشکلات قبلی آنها اضافه شد.

 

مجتبی زارع در سال 1388 به عضویت پرسپولیس در آمد و 2 سال در این تیم بازی کرد اما باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات این بازیکن پرداخت نکرده است و وی نیز به دادگاه شکایت کرد تا طلبش را دریافت کند.

 

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: مدیران سابق باشگاه به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان سابق باعث شدند که پرونده های شکایت زیادی باشگاه در دادگاهها داشته باشد. به هر حال طاهری مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای حل پرونده های شکایت انجام می دهد و تاکنون با چند شاکی نسبت به پرداخت اقساطی طلبشان موافقت کردیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: پرونده شکایت مجتبی زارع هم پیگیری می کنیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. طلب بازیکنان سابق باید از سوی مدیران قبلی پرداخت شود اما در حال حاضر باشگاه به علت سهل انگاری مدیران قبلی با شاکیان زیادی مواجه شده است که باید این مشکلات را برطرف کنیم.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: هواداران پرسپولیس نگران پرونده های حقوقی باشگاه نباشند چرا که اقدامات لازم برای حل این پرونده ها انجام می دهیم تا باشگاه با مشکل مواجه نشود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان