اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1396 - 23:14   |   کد مطلب: 25041
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد همدان خبرداد:
توزیع تجهیزات کتابخانه‌ای بین مساجد استان همدان
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از توزیع تجهیزات کتابخانه‌ای همزمان با شب نیمه شعبان در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، هادی فیض منش ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته تجهیزات کتابخانه ای بین کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان توزیع می شود.

وی به تعداد اقلام توزیعی اشاره کرد و افزود: ۳۴ قفسه کتاب، ۸ میز مطالعه و ۳۲ صندلی بین ۱۲ کانون فرهنگی و هنری استان همدان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه به روز شدن تجهیزات کتابخانه ای از اهداف تجهیز کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان است، اظهارداشت: طرح اهدای تجهیزات کتابخانه ای به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در راستای اجرای اهداف و سیاست های راهبردی ستاد عالی کانون های مساجد در پشتیبانی از کتابخانه های مساجد استان است.

فیض منش با تاکید بر اینکه حمایت از کتابخانه ها در رشد و بالندگی فکری اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاثیر گذار است، بیان کرد: تجهیزات کتابخانه ای در حمایت از کتابخانه های جدید و ارائه خدمات کتابداری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه هر گونه هزینه‌کرد در حوزه مربوط به کتاب و کتابخوانی، سرمایه‌گذاری اثربخش است، افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اقدامات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی را در جامعه و به ویژه در میان جوانان تقویت کرد.

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان عنوان کرد: جامعه‌ای پویا و موفق است که فرهنگ کتابخوانی در آن رواج داشته باشد، چرا که توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دروازه‌ای برای پیشرفت جامعه می شود.

فیض منش با تاکید بر اینکه فرهنگ مطالعه باید در دوران کودکی در فرد نهادینه شود، گفت: شخصیت فرد در این دوران شکل می گیرد و باید فرهنگ ناب کتابخوانی را در زمان کودکی به فرزندان آموزش داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان