اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1396 - 21:00   |   کد مطلب: 25036
سخنگوي جبهه مردمي انقلاب اسلامي در همدان گفت: شواهدي در دست است كه افرادي مشكوك در همدان پوستر‌هاي تبليغاتي روحاني را آتش مي‌زنند و آن را گردن ديگران مي‌اندازند.
سخنگوي جبهه مردمي انقلاب اسلامي در همدان

به گزارش صبح الوند، سعید نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه شواهدی در دست است افراد مشکوکی پوستر‌های تبلیغاتی حجت‌الاسلام روحانی را آتش می‌زنند و پس از گرفتن عکس و پخش آن در فضای مجازی به دنبال سوء استفاده هستند؛ اظهار کرد: هدف این جریان ایجاد جنگ روانی و دوقطبی‌سازی فضای انتخاباتی است.

 

وی با بیان اینکه این جریان می‌خواهد این اتفاق ناشایست را به گردن ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی و محمدباقر قالیباف بیاندازد، گفت: به طور حتم این کار و استفاده سوء تبلیغاتی به ضرر خود آنها تمام خواهد شد.

 

سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در همدان با تاکید بر اینکه معمولا کسانی که می‌خواهند فضا  را دوقطبی کنند پوستر کاندیدای خاصی را پاره می‌کنند و یا علیه آن شعار می‌نویسند، ادامه داد: بنده همین جا با قاطعیت تمام اعلام می‌کنم که ستاد‌های نیرو‌های انقلاب اسلامی به هیچ وجه اقدام به پاره کردن بنر دیگر کاندیدا‌ها نکرده‌اند چراکه نه در مرام انتخاباتی آنها چنین نگرشی وجود دارد و نه اصلاً نیازی به این کار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در همدان در برابر این اقدام غیرمنطقی و غیرعقلانی جبهه‌گیری می‌کند و بیانیه می‌دهد؛ بیان کرد: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی درخواست داریم عوامل این اقدام را شناسایی و دستگیر کنند تا مشخص شود چه کسی این کار را کرده است.

 

نظری با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید وارد عمل شوند این افراد را شناسایی کنند تا مشخص شود کار چه کسی بوده است، تصریح کرد: قطعا این افراد از جای خاصی هدایت می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مباحث مطرح شده از سوی کاندیدا‌ها به امنیت ملی کشور خدشه وارد می‌کند، افزود: کاندیداها باید عملکرد و برنامه خود را ارائه دهند به ویژه در حوزه اقتصادی، چراکه مردم مشکل اقتصادی دارند.

 

سخنگوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در همدان با بیان اینکه مردم گرفتار مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستند و کاندیدا‌ها باید پاسخگو باشند، ادامه داد: حاشیه رفتن کاندیدا‌ها و صحبت‌های بی‌ارزش، ارزشی ندارد.

 

وی با بیان اینکه برخی کاندیدا‌ها حرف‌هایی زدند که مقام معظم رهبری واکنش نشان دادند، بیان کرد: کاندیدا‌ها باید به گزارش عملکرد و برنامه بپردازند و مردم هم از این طریق می‌توانند گزینه اصلح را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان