اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1396 - 8:09   |   کد مطلب: 25028
معاون سياسي اجتماعي فرماندار همدان :
پيش بيني 295 شعبه اخذ راي در شهرستان همدان
معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان همدان با بیان اینکه همدان اماده برگزاری انتخاباتی باشکوه در 29 اردیبهشت است افزود: 295 شعبه اخذ راي در شهرستان همدان پیش بینی شده است.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار همدان

به گزارش صبح الوند، علي اصغر ناظري پور با بيان اينکه  اهميت  انتخابات بر همگان روشن است گفت : در قانون اساسي موضوع انتخابات از جايگاه ويژه اي برخوردار است و موجب وحدت و انسجام ملي مي شود .

 

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان همدان بر اجراي صحيح روند انتخابات تاکيد داشت و عنوان کرد : اعتقاد داريم ميزان راي مردم و راي مردم حق الناس است .

 

رئيس ستاد انتخابات شهرستان همدان افزود : انتخابات دل ها را به هم نزديک و موجب همدلي مردم است .

 

وي افزود : موارد و تمهيدات برگزاري انتخابات در فرمانداري همدان توسط کميته هاي مختلف بصورت بي وقفه در حال انجام است .

 

ناظري پور عنوان کرد : تمام مقدمات فراهم شده و ما آماده برگزاري انتخاباتي باشکوه در29 ارديبهشت هستيم .

 

ناظري پور يادآور شد : دستگاهها و ادارات مختلفي با فرمانداري در زمينه برگزاري انتخابات همکاري دارند که از همه تشکر و قدرداني مي شود .

 

وي تاکيد کرد : ستاد انتخابات شهرستان همدان با تجربه خود در سنوات گذشته بسيار کار آزموده و هماهنگي اجرايي مناسبي بين دستگاهها براي برگزاري انتخابات فراهم کرده است .

 

علي اصغر ناظري پور تصريح کرد : روند تعيين شعب در ستاد انتخابات پروسه بسيار پيچيده و نيازمند هماهنگي هاي بسيار است که انتظار مي رود متوليان اجرايي طبق راهبرد تعيين شده همکاري کنند .

 

وي از حسن همکاري دستگاهها گفت و ادامه داد : همکاري خيلي از دستگاههاي دولتي در برگزاري انتخابات فراتر از انتظار بوده است .

 

رئيس ستاد انتخابات شهرستان همدان از تلاش خستگي ناپذير کميته هاي ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت و اظهار داشت : بيش يک هزار دستگاه خودرو براي برگزاري انتخابات پيش بيني شده است که تنها بخشي از تلاش هاي صورت گرفته مي باشد .

 

وي بيان داشت : برنامه ريزي و کار 6 ماهه دست اندر کاران برگزاري انتخابات در قالب 14 کميته  اجرايي  تعريف شده تا بستر حضور مردم و خلق حماسه اي ديگر را در 29 فروردين شاهد باشيم .

 

ناظري ياد آور شد : پروسه ثبت نام يک هفته اي انتخابات با بيش از 30 نفر کادر اجرايي صورت و در کل 914 نفر در عرصه انتخابات در شهرستان همدان اعلام حضور کردند .

 

وي با بيان اينکه در شهرستان همدان 295 شعبه  اخذ راي پيش بيني شده افزود : در شهرهمدان 178 شعبه ثابت و 12 شعبه سيار در نظر گرفته شده است .

 

معاون سياسي فرمانداري شهرستان همدان اذعان کرد : به طور ميانگين 15 نفر عضو شعبه پس ازگذراندن آموزش هاي مهارتي در 295 شعبه اخذ راي شهرستان همدان حاضر خواهند شد .

 

وي در پايان گفت : کميته حمل و نقل فرمانداري به چند شهرستان شمال استان هم اعزام خودرو و همکاري اجرايي خواهد داشت .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان