اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1396 - 8:46   |   کد مطلب: 24991
در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» که در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، هنرمندان تئاتر همدان خوش درخشیدند.
درخشش هنرمندان تئاتر همدان

به گزارش صبح الوند، مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» درحالی به میزبانی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران برگزارشد که هنرمندان تئاتر همدان در آن خوش درخشیدند.

 

در همین رابطه سرپرست گروه نمایشی «تبلور» همدان در گفت‌و‌گو با ما اظهار داشت: در این دوره از جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» گروه ما با نمایش « بخاطر مروارید» به نمایندگی از استان همدان شرکت کرده بود که خوشبختانه توانست جوایز متعددی را نیز به خود اختصاص دهد.

 

نسا بخشی گفت: در مراسم پایانی این جشنواره گروه « تبلور» همدان کاندیدای دریافت جایزه بازیگری زن، دریافت بروشور و پوستر و همچنین کاندیدای دریافت کسب رتبه بهترین کارگردانی بود که در نهایت بنده موفق به کسب رتبه سوم کارگردانی و خانم‌ها  منیرالسادات قاضی زاده و سارا گرجی نیز موفق به دریافت جایزه مشترک رتبه سوم بازیگری  برای ایفای نقش در نمایش «بخاطر مرواردید» شدند.

 

وی با بیان اینکه  نمایش «بخاطر مروارید» نوشته حسین فدایی‌حسین بوده و رتبه نخست جشنواره سراسری تئاتر دانش آموزی سال گذشته را هم کسب کرده است، افزود: این کار همچنین به جشنواره سراسری تئاتر بسیج بندرعباس امسال راه پیداکرد و در بخش نمایش‌های مدارس اجرا رفت که البته مورد داوری نشد و در شرایط مسابقه هم قرار نگرفت.

 

بخشی ادامه داد: البته بخاطر یک سری از مشکلات که مهمترین آنها درگیر بودن بازیگران نمایش بخاطر تحصیلات و حضور در مدارس بود، به ناچار مجبور به تغییر بازیگران، آن هم در مدت یک هفته شدیم و با این تغییرات ناگهانی در دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد تهران حضور پیدا کردیم.

 

سرپرست گروه نمایشی «تبلور» با تاکید براینکه این گروه نخستین گروه نمایشی استان همدان است که همگی اعضای آن را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: در اجرای جشنواره تهران  نمایش «بخاطر مروارید»  که سابقه حضور در بخش دانش آموزی جشنواره بین المللی کودک و نوجوان سال گذشته را نیز در کارنامه خود دارد، علاوه بر خودم  منیرالسادات قاضی زاده و سارا گرجی به عنوان بازیگر حضور داشته (که هر دو نیز موفق به کسب رتبه شدند) و مهسا فراهانی فرد هم وظیفه اجرای موسیقی و مدیر صحنه را برعهده داشت.

انتهای پیام / 91

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان