اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1396 - 21:44   |   کد مطلب: 24971
رئيس پليس راه همدان در پاسخ به ادعاي استانداري همدان مبني بر تكذيب درگيري بخشدار جوكار با مأمور راهور گفت: بنده تأكيد مي‌كنم كه اصل درگيري رخ داده و احضاريه بخشدار جوكار و فرماندار ملاير هم صادر شده است.

به گزارش صبح الوند، رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به ادعای مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان مبنی بر اینکه «رئیس پلیس راه همدان هرگونه مصاحبه با رسانه‌های حقیقی و مجازی را در خصوص درگیری خودروی فرماندار ملایر و بخشدار جوکار با مأمور راهور تکذیب کرده است» اظهار کرد: بنده اصل درگیری را با مأمور راهور تأیید می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه بنده طی مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فارس هم داشتم اعلام کردم که اصل درگیری رخ داده است اما از جزئیات ماجرا مطلع نیستم، گفت: پرونده هم تشکیل شده و احضاریه بخشدار جوکار و فرماندار ملایر هم صادر شده که به نظر می‌رسد پیگیری موضوع به بعد از انتخابات موکول شده است.

 

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: از استانداری با من تماس گرفته شد که چرا شما گفته‌اید که فرماندار و بخشدار مقصر بوده‌اند؟ که بنده در پاسخ گفتم من فقط کلیات درگیری را تأیید کردم و حرفی از اینکه چه کسی مقصر است نزدم، چون قاضی نیستم.

 

وی در پاسخ به این سووال که پس چرا استانداری وقوع این اتفاق از اساس تکذیب کرده است؟ با ابراز تعجب  از این ماجرا گفت: این اتفاق چهارم اردیبهشت رخ داد، اما رسانه‌ای نشده بود، در همان روزهای وقوع اتفاق، معاون سیاسی استاندار با بنده تماس گرفت و گفت که «بیایید موضوع را فصیله دهید»، بنده چون اطلاعی از ماجرا نداشتم گفتم «چه چیزی را باید فیصله دهیم؟» که آقای الهی‌تبار گفت «مگر از درگیری خبر ندارید؟»

 

عزیزی با تأکید مجدد بر اینکه این درگیری بین مأمور راهور و بخشدار جوکار رخ داده است، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی موضوع را تکذیب می‌کنند؟!

 

*رئیس پلیس پاسگاه جوکار: مأمور ما مجروح شده است

 

رئیس پلیس پاسگاه جوکار نیز با تأیید خبر درگیری بین مأمور راهور و بخشدار جوکار و فرماندار ملایر گفت: پرونده در دادسراست و در مرحله دادرسی قرار داد، تصمیم نهایی را نیز دادگاه می‌گیرد.

 

بهزاد محمدی با اشاره به اینکه پرونده در دادسرای استان در حال پیگیری است، در پاسخ به اینکه فرمانداری ملایر و استانداری همدان این درگیری را رد کرده‌اند گفت: هر کسی می‌تواند از خود دفاع کند اما واقعیت این است که مأمور ما به خاطر این درگیری و اینکه با خودرو به او زده‌اند، مجروح شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان