اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1396 - 19:57   |   کد مطلب: 24965
قالیباف گفت: بازنشستگان آينده تمام نماي کساني هستند که امروز در حال خدمتند
قالیباف

به گزارش صبح الوند به نقل از راه نو، محمد باقر قاليباف با بيان اينکه گفتي بازنشستگان و کردي کبابم افزود: چون بنده با بازنشستگان شهرداري خيلي ارتباط دارم وقتي پاي دل آنها مي نشينم  و حرف بازنشستگان را گوش مي کنم مي بينم وقتي اين افراد همه عمر خود را گذاشتند و تلاش کردند اما همچنان با مشکلات فراواني روبرو هستند.

وي گفت: بازنشستگان مي گويند در هنگام بازنشستگي ديگر تنها نيستيم بلکه عروس و داماد ، نوه و نتيجه به خانه مي آيند و حقوقمان دير و زود مي شود و واقعا هر وقت مي خواهيم در يخچال را باز کنيم نگران هستيم آيا در يخچال مان چيزي داريم يا نداريم ؟ و اين موضوع واقعا جاي شرمندگي دارد.

وي افزود: ما 5 ميليون نفر در کشورمان بازنشسته داريم که حدود 3 ميليون نفرتحت پوشش تامين اجتماعي و بقيه تحت پوشش بيمه هاي کشوري و لشکري و جاهاي مختلف هستند.

قاليباف ادامه داد: هميشه ديده ايم بناست يکسان سازي حقوق بازنشستگان شود و اگر هم مصوبه اي انجام مي شود مي گويند اول سال بخشنامه آن را داريم تهيه مي کنيم، تا بخشنامه آن را تهيه کنند، سه چهار ماه مي گذرد، تا واريزي را شروع کنند به نيمه دوم سال مي رسد ودر نهايت مي گويند معوقاتش را مي ريزيم  و بقيه اش بماند براي سال بعد.

وي گفت: ما مصمم هستيم در دولت مردم و با اين قشر زحمتکش اطمينان مي دهيم که هيچ موقع نگران يخچال هايشان نباشند و يکسان سازي حقوق را انجام مي دهيم.

نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: ما در شهرداري تهران همين مصوبه مجلس را از اول فروردين ماه براي بازنشستگان اجرا مي کنيم .

وي گفت: بهرصورت طبق فرمايش مقام معظم رهبري ،بازنشستگان آينده تمام نماي کساني هستند که امروز در حال خدمتند، لذا تمام بازنشستگان عزيزمان در سراسر کشور مطمئن باشند اين غم را از دلشان با کمک خودشان برخواهيم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان