اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1396 - 19:39   |   کد مطلب: 24962
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با تاکید بر اینکه رئیس جمهور دروغگو نمی‌خواهیم، گفت: این رئيس جمهور به درد مردم نمی خورد اگر یکی از این دروغ‌ها را در کشور دیگری می‌گفت باید استعفا می‌داد.
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام:

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، محمدحسن قدیری‌ابیانه ظهر امروز در مناظره انتخاباتی دولت تراز انقلابی در دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به اینکه دولتی که می‌گوید می خواهیم نگاه به شرق نباشد واردات از چین سه برابر شده است، اظهار کرد: هیچ کس دنبال وابسته کردن کشور به شرق و غرب نیست.

 

وی با اشاره به اینکه باید دید یک رئیس جمهور اصلح چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ افزود: کسی که در رأس قوه مجریه قرار می‌گیرد نباید دروغگو، فریبکار، رانت‌خوار، فامیل‌گرا، اشراف‌گرا و از لیبرال‌ها باشد.

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه اکنون بحث مرفه‌ها نیست بلکه بحث سوپرمرفهین است بیان کرد: در بین این 6 نامزد دو نفر رئیس جمهور و دیگری معاون اول است که باید گزارش عملکرد بدهند، چهار نفر دیگر هم می‌گویند که اگر رئیس جمهور شوند کارهایی می‌خواهند انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه باید دید وعده‌هایی که می‌دهند شدنی است یا نه مثل وعده‌های 100 روزه روحانی است افزود: او چندین بار این وعده صد روزه را داده بود اما چند هفته پیش فرد دیگری را به دروغگویی متهم کرد.

 

قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه ما رئیس جمهور دروغگو نمی‌خواهیم افزود: این رئیس جمهور به درد مردم نمی خورد اگر یکی از این دروغ‌ها را در کشور دیگری می‌گفت باید استعفا می‌داد.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون دوباره این فرد وعده 100 روزه می‌دهد افزود: وعده ایجاد 4 میلیون شغل داده بود اما در برابر صحبت قالیباف که می‌گوید چنین وعده‌ای داده‌ای، آن را رد می‌کند و بعد از آن نیز آرشیو سایت ریاست جمهوری پاک می‌شود.

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام بعد از اظهارات داریوش قنبری، عضو فراکسیون اقلیت اصلاح‌طلب در مجلس هشتم که عنوان کرد روحانی وعده صدروزه نداده است، گوشی همراه خود را در دست گرفت و فیلم این وعده رئیس جمهور را برای دانشجویان پخش کرد.

 

وی در ادامه گفت: خوب نیست کسی که تدریس دارد در جمع دانشجویان دروغ گوید، چرا مطالب را وراونه جلوه می‌دهید؟ اما در اینجا دانشجویان اهل فکر و تحقیق هستند.

 

* برخی می‌گویند دولت گذشته چوب بستنی وارد می‌کرد/ دولت روحانی مدلش بالا‌تر بود و دسته‌بیل وارد کرد

 

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه روحانی به دروبین نگاه می‌کند و به خبرنگار می‌گوید دروغ می‌گویید آدم باید عقلش کم باشد که چنین وعده‌ای دهد!! ادامه داد: حداقل با خود صادق باشید.

 

وی در رابطه با واردات کشور با بیان اینکه برخی می‌گویند دولت گذشته چوب بستنی وارد کشور می‌کرد، گفت: اما دولت روحانی مدلش بالا‌تر بود و دسته‌بیل وارد کرد.

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه ما رئیس جمهور دروغگو نمی‌خواهیم؛ اظهار کرد: روحانی گفت که باز هم برنامه 100 روزه دارم یعنی در گذشته هم برنامه 100 روزه داده و اکنون هم مجدد برنامه 100 روزه می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه روحانی 14 تا 100 روز فرصت داشت اما کاری نشده است، در ادامه در رابطه با سابقه فعالیت اجرایی آقای رئیسی تاکید کرد: آقای روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک بود در حالی که آقای رئیسی 10 سال رئیس سازمان بازرسی کشور بود.

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه آقای رئیسی 10 سال قائم مقام قوه مجریه بود، افزود: روحانی لیسانس داشت می‌گفت دکتری دارم اما آقای رئیسی با وجود داشتن مدارک تحصیلی بسیار می‌گوید من حجت‌الاسلام رئیسی هستم.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نامزد‌ها قول دهند نگاه به داخل و توانایی ملت باشد، افزود: دولت برای اینکه آمار شغل را بالا ببرد گفت کسی که یک ساعت در هفته کار کند شاغل است.

 

وی با بیان اینکه روحانی برجام را امضا کرده و گفت از امروز تمام تحریم‌ها لغو خواهد شد، بیان کرد: گفتند تحریم‌ها لغو و نه معلق می‌شود اما چنین اتفاقی نیفتاد.

 

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه امروز برای معامله با چمدان پول جابجا می‌کنند و این نشان می‌دهد تحریم بانکی برداشته نشده است، افزود: اوباما گفته بود روحانی برجام را بزرگ کرده است، من بیشتر می‌توانم به حرف اوباما اعتماد کنم تا رئیس جمهور خودمان.

 

وی خطاب به قنبری،  متاسفم برای شما که می‌گویید اگر روحانی رئیس جمهور نشده بود ملت ایران آدمخوار شده بود، بیان کرد: امروز پول صادرات نفت را نمی‌توانیم بگیریم و رئیس بانک مرکزی گفت دستاورد برجام هیچ است.

 

*دولتی می‌خواهیم که وزیر آن هزار میلیارد تومان سرمایه نداشته باشد

 

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد گفت میزان بدهی دولت به 700 هزار میلیارد تومان رسیده است، در پاسخ به اظهارات قنبری که گفت «تجربه خوبی از رئیس جمهور شدن شهردار‌ها نداریم شهردار می‌تواند نظافتچی خوبی باشد»، اظهار داشت: کسی که اختلاس می‌کند و حقوق نجومی می‌گیرد زباله است و باید زباله را جمع‌آوری کرد.

 

وی با بیان اینکه به ازای 700 هزار میلیارد تومان بدهی دولت یعنی 35 میلیون بدهی به ازای هر نفر بالا آورده است، افزود: 13 هزار میلیارد تومان از صندوق فرهنگیان اختلاس شد که اگر به هر جوان 20 میلیون تومان داده شود می‌توان 600 هزار شغل ایجاد کرد.

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه رانت ارزی یک منبع دیگر رانت است، افزود: وظیفه قوه قضائیه مبارزه با مفسد است و ریشه فساد در قوه مجریه است.

 

*وزرا برای خرید هواپیما خوشحالی کردند مگر از عصر شترسواری وارد عصر هواپیماسواری شدیم؟

 

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه نمی‌تواند تصمیم اقتصاد برای دولت بگیرد، بیان کرد: دولت باید ریشه فساد را بخشکاند.

 

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه کسانی که وارد دولت می‌شوند می‌دانند ریشه فساد کجاست اما خودشان دلشان نمی‌آید برخورد کنند، بیان کرد: دولتی می‌خواهیم که وزیر آن هزار میلیارد تومان سرمایه نداشته باشد.

 

وی با بیان اینکه جهانگیری از وزیر آموزش و پرورش دفاع می‌کند، با کنایه ادامه داد: دختر جوان بیکار محموله 200 میلیون تومانی وارد می‌کند اما آقای جهانگیری انگار از پول توجیبی صحبت می‌کند؟!

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه رئیس بانک رفاه کارگران 235 میلیون تومان یعنی دو برابر رئیس جمهور آمریکا حقوق می‌گیرد، افزود: رئیس یکی دیگر از بانک‌ها پنج برابر حقوق رئیس جمهور آمریکا دریافت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه 7 میلیارد تومان پول تعمیر و تجهیز استخر ریاست جمهوری شد، افزود: هواپیمایی خریداری شد اما این ننگ است که وزرا برای خرید هواپیما از غرب جشن بگیرند مگر از عصر شترسواری وارد عصر هواپیماسواری شدیم؟

 

*دولت یازدهم نسبت به بیت‌المال حساسیت ندارد

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت گفت که چهار سال آواربرداری کردیم و بعد از گذشت چهار سال دوم باز هم خواهید گفت آواربرداری کردیم، افزود: در آذربایجان سیل آمده اما روحانی در جنوب پروژه‌ای افتتاح کرده که 90 درصد کار آن در دولت گذشته انجام شده بود.

 

وی با اشاره به اینکه رئیس دولت اصلاحات با سفیر آلمان ملاقات کرد و خواستار تشدید تحریم‌ها شد، بیان کرد: تلاش می‌کردید که وضع معیشت مردم بد شود و بگویید مردم بدبخت چون شدید برای نجات پیدا کردن به ما رای دهید!

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام خطاب به قنبری با بیان اینکه چرا فتنه و تحریم‌هایی که شما ایجاد کردید را به دولت گذشته نسبت می‌دهید، بیان کرد: سه نفر در حبس با استخر، سونا و جکوزی دارید اما باید به فکر 5 میلیون بیکار باشید.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان امیدی به اشتغال ندارند پول‌ها را به جای اختلاس به اشتغال بدهید، افزود: دولت یازدهم نسبت به بیت‌المال حساسیت ندارد.

 

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه بزرگترین فساد کرسنت بود که در دولت رئیس اصلاحات رخ داد، افزود: باید کشور را نجات دهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد لیست اموال خود را اعلام کرد، بیان کرد: شما هم لیست اموال خود را اعلام کنید از چه چیزی می‌ترسید؟ می‌ترسید اگر لیست اموال شما اعلام شود، مردم رأی ندهند؟

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام بیان کرد: آقای جهانگیری می‌گوید از سیلی خوردن خانم دستفروش ناراحت شدم، آقای جهانگیری شما به عنوان معاون اول چه اقدامی انجام دادید؟ چرا ساعت 4 هزار دلاری در دست دارید؟

 

وی با بیان اینکه با خرید هواپیمای نو مخالف نیستیم، ادامه داد: وقتی قطار تصادف می‌کند 30 نفر می‌میرند و وقتی جاده‌ها خراب است باید تناسبی بین خرید هواپیما و جاده و قطار باشد.

 

*گفتید هواپیما را قبل از انتخابات بدهید، این موضوع برای کشور ننگ است

 

قدیری ابیانه افزود: رفتید فرانسه و به رئیس جمهور فرانسه گفتید هواپیما را قبل از انتخابات بدهید، گفتن این موضوع برای کشور ننگ است!

 

وی با اشاره به اینکه به مسکن مهر انتقاد دارم اما زندگی تمام کسانی که در مسکن مهر زندگی می‌کنند از وضع قبلی بهتر است، افزود: وزیر راه گفت مسکن مهر مزخرف است ما مسکن اجتماعی می‌سازیم اما حتی یک مسکن اجتماعی هم ساخته نشد؛ کسی که در خانه 10 میلیارد تومانی می‌نشیند باید هم مسکن مهر را مزخرف بداند، با این اوصاف مسکن تمام ما مزخرف است.

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به خبر واردات 200 میلیونی دختر وزیر ادامه داد: دختر بیچاره پول نداشت، کار نداشت اما محموله به اندازه 20 سال حقوق یک معلم وارد کشور کرده تا در مغازه زنجیره‌ای پوشاک به فروش برساند.

 

وی با بیان اینکه صدای مهدی هاشمی موجود است که با ضد انقلاب صحبت می‌کند تا آمریکا تحریم‌ها را تشدید کند، بیان کرد: در رابطه با برجام چیزی به اسم مکانیزم ماشه وجود دارد و هر کدام از این 6 کشور اراده کنند می‌تواند تحریم‌ها را برگردانند، در برجام تحریم‌ها لغو نشده بلکه معلق شده است.

 

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه در برجام کیش و مات شدیم و برجام خسارت محض بود، افزود: اکنون ترامپ به این نتیجه رسیده پاره کردن برجام فایده ندارد بلکه می‌خواهد از حفره‌های موجود در برجام استفاده کند.

 

وی با بیان اینکه موشک‌سازی و صنعت هسته‌ای کشور در اوج تحریم به موفقیت رسید، بیان کرد: دولت روحانی مشکلات تحریم را دفن نکردند بلکه تاسیسات هسته‌ای را در سیمان دفن کردند.

 

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه روحانی دیروز گفت چرا ایران شهر‌های زیرزمینی را نشان داد، افزود: همان ایام آمریکا بمبی را نشان داد که تا عمق 80 متر را می‌تواند بزند و در جواب آنها ما هم می‌گوییم توان ضربه زدن با شما را داریم.

 

وی با بیان اینکه چرا اطلاعات غلط به مردم می‌دهید؟ افزود: در دولت گذشته 3 هزار میلیارد تومان اختلاس انجام شد اما امیرمنصور آریا دستگیر، محاکمه و اعدام شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان