اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1396 - 9:20   |   کد مطلب: 24959
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان خبرداد:
23 حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان پرشد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 23 حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان پر شده که به میزان بیش از 3 میلیون مترمکعب در بخش آب های زیر زمینی صرفه جویی شده است.
23 حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان پرشد

به گزارش صبح الوند، مرتضی عزالدین  از انسداد 23 حلقه چاه غیر مجاز از ابتدای سال جاری تا کنون در استان خبر داد و افزود: یکی از مهمترین راهکارهای گذر از بحران آب، مدیریت مصرف و جلوگیری از برداشت چاه های غیر مجاز و اضافه برداشت چاه های مجاز است.

 

عزالدین میزان آب صرفه جویی شده از انسداد چاه های غیر مجاز فوق را بیش از 3 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: میزان صرفه‌جویی حاصل از انسداد چاه‌ های غیرمجاز بسیار با ارزش است.

 

وی یاد آور شد: بیشترین تعداد چاههای غیرمجازی که باید پر شود مربوط به شهرستانهای رزن وکبودرآهنگ است.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته تعداد 857 حلقه چاه غیر مجاز مسدود شده است که به میزان بیش از 54 میلیون متر مکعب در مصرف آبهای زیرزمینی صرفه جویی شده است.

 

مدیر عامل شرکت اظهارکرد: تاکنون بیش از 3210 حلقه چاه مجهز به کنتور هوشمند آب و برق شده است که این روند به سرعت در حال انجام است.

 

مهندس عزالدین خاطر نشان کرد: با نصب کنتور های هوشمند آب و برق، کنترل بر روی چاه ها  دقیق تر می شود و میزان برداشت آب از منابع زیر زمینی دائماً رصد می شود.

 

گفتنی است: از ابتدای  سال جاری تا کنون در شهرستانهای رزن 8 حلقه ،کبودرآهنگ 4 حلقه، همدان 4 حلقه، ملایر 4 حلقه، اسدآباد 2 حلقه و بهار 1 حلقه چاه غیر مجاز پر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان