اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1396 - 7:54   |   کد مطلب: 24938
مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
کارخانجات همدان ملزم به درج برچسب‌های رنگی تغذیه‌ای شدند
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: کارخانجات استان همدان ملزم به درج برچسب‌های رنگی تغذیه‌ای شده‌اند.
مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی همدان

به گزارش صبح الوند، محمد کاظم‌زاده با اشاره به برنامه بسیج آموزشی و راه‌اندازی کمپین بزرگ آموزشی سلامت مواد غذایی در همدان، اظهار داشت:طبق این برنامه آموزش کاهش مصرف قند، نمک و چربی به صورت گسترده در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تاثیرگذاری در توجه به مقوله سلامتی را می‌توان روی دانش‌آموزان داشت، گفت: در پایگاه‌های بسیج نیز این اقدام آغاز شده و هفته گذشته در اردوگاه ابوذر به تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) و خانواده‌های آنها آموزش داده شد.

کاظم‌زاده از نصب ۱۰۰ درصدی نشانگرهای تغذیه‌ای بر روی مواد غذایی توسط کارخانجات استان خبر داد و افزود: در حال حاضر تمام کارخانجات استان ملزم به رعایت درج لیبل‌های رنگی تغذیه‌ای شده‌اند.

وی با بیان اینکه به تمام فروشگاه‌های استان نامه ارسال شده که فروش مواد غذایی بسته‌بندی شده بدون نشانگر تغذیه‌ای تخلف به شمار می‌آید، گفت: حتی دستور جمع‌آوری جوانه‌های گندم و غلات آن هم به صورت بسته‌بندی و بدون لیبل داده شده است.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۳۸۳۸۱۹۰۹ موارد را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان