اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1396 - 11:46   |   کد مطلب: 24926
مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور برگزار می کند:
برگزاری نمایشگاه "تاریخ ورزش در همدان" و "عقدنامه ها و اسناد ازدواج" در همدان
اولین نمایشگاه "تاریخ ورزش در همدان" و دومین نمایشگاه "عقدنامه ها و اسناد ازدواج" در همدان برگزار می شود.
مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور

به گزارش صبح الوند، همزمان با هفته اسناد ملی و میراث مکتوب، (16 لغایت 21 اردیبهشت) اولین نمایشگاه "تاریخ ورزش در همدان" با نگاهی به پیشینه تاریخی ورزش در همدان و یادی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی، از سوی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به مرکزیت همدان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان، در نگارخانه نگاه نو، واقع در میدان آرامگاه ابن سینا پشت شهرداری مرکزی برگزار می گردد.

 

همچنین به همین مناسبت، دومین نمایشگاه "عقدنامه ها و اسناد ازدواج" مربوط به دو صده اخیر، در نگارخانه نگاه نو وابسته به معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان واقع در اعتمادیه، پارک پرواز، برگزار می شود.

 

در این نمایشگاه ها، نگاهی گذرا از زاویه اسناد و عکس های تاریخی به دو موضوع ورزش و سنت حسنه ازدواج شده است که منبع بسیار خوبی برای تاریخ پژوهان، جامعه شناسان و علاقمندان به تحولات تاریخی است.

 

نمایشگاه تاریخ ورزش از روز شنبه 16 اردیبهشت از ساعت 9 الی 13 و 17 الی 20 به مدت یک هفته در نگارخانه نگاه نو واقع در میدان آرامگاه ابن سینا، جنب شهرداری مرکزی و نمایشگاه عقدنامه ها و اسناد ازدواج از روز شنبه از ساعت 8 الی 13 و 16 الی 20در نگارخانه پرواز واقع در اعتمادیه، پارک پرواز، پذیرای علاقمندان خواهند بود.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان