اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1396 - 23:06   |   کد مطلب: 24902
سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی در ساعتهای آتی وارد کشورمان می‌شود، گفت: در اواخر وقت امروز و روز سه‌شنبه بارش باران و وزش باد شدید موقتی در ۱۴ استان پدید می‌آید.

به گزارش صبح الوند، احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در ساعات گذشته وارد کشورمان شده امروز نیز به‌طور پراکنده به فعالیت می‌پردازد و به همین ترتیب بخشهایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب کشور و جنوب شرق کشور دچار افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد شدید موقتی خواد شد.

وی ادامه داد: در اواخر وقت امروز نیز دامنه‌های البرز در شمال استانهای قزوین، البرز، تهران، سمنان و بخشهایی از سواحل دریای خزر و نواحی مرکزی کشور نیز دچار پدیده رگبار باران خواهند شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز یک سامانه بارشی جدید در غرب کشور به فعالیت می‌پردازد که دستاورد آن بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

به گفته وظیفه، این سامانه بارشی که همراه با رگبار باران خواهد بود فردا(سه‌شنبه) نیز در غرب، شمال غرب، جنوب غرب، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز به فعالیت می‌پردازد.

وی ادامه داد: شدت بارشها امروز و فردا به ترتیب بر روی استانهای کرمان، جنوب یزد، جنوب غرب اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، شمال سمنان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، ایلام ، لرستان، همدان، زنجان، غرب استان مرکزی و جنوب اردبیل بارشها شدت بیشتری خواهد داشت؛ گستره بارشها در روز چهارشنبه به دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکزی و شرقی کشور خواهد رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی دو روز آینده در برخی مناطق جنوب غرب و جنوب کشور پدیده گرد وغبار دور از انتظار نیست.

وظیفه، شهرکرد با سه درجه بالای صفر را خنک‌ترین و بوشهر با 42 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای امروز تهران در گرمترین لحظات به 28 درجه بالای صفر می‌رسد و بارش پراکنده باران و رعدوبرق امشب و فردا در تهران پدید می‌آید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان