اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1396 - 11:41   |   کد مطلب: 24876
جمعی از بانوان محله شاه پسند همدان در اعتراض به وضعیت گازرسانی و نداشتن شبکه آب و فاضلاب مقابل استانداری همدان تجمع کردند.

به گزارش صبح الوند، صبح امروز جمعی از بانوان محله شاه پسند  همدان در اعتراض به وضعیت گازرسانی و نداشتن  شبکه  آب و فاضلاب مقابل استانداری همدان تجمع کردند.

 

 

با حضور در جمع این بانوان سئوالاتی ار آنها در خصوص نحوه رسیدگی به مشکلاتشان و مشا اصلی تجمشان پرسیده شد.

 

 یکی از بانوان به بیان علت تجمع خود پرداخت و اظهار کرد:  مکان منزل ما در محوطه چراغ قرمز، حصار امام، پشت آگهی روبروی پارک تازه تاسیس عقیل می باشد و حدود سی سال است در این منطقه زندگی میکنیم  و دارای کمترین امکانات رفاهی همچون آب و گاز هستیم.

 

 وی افزود: آب آشامیدنی با فاضلاب در کنار یکدیگر است و ما از لحاظ بهداشتی صفر هستیم .

 

 

 

 یکی دیگر از بانوان با بیان اینکه به بهانه ایجاد فضای سبز منزلهای ما را در طرح انداخته اند افزود: این فضای سبز به چه درد ما می خورد وقتی فقط محل تجمع مواد فروش ها شده و فرزندان  ما از ترس در این پارک بازی نمی کنند.

 

وی افزود: مگر جای قبلی ادارات قبلا فضای سبز نبوده است پس چرا اجازه ساخت به آن داده اند.

 

 در ادامه یک بانوی دیگر به بیان وضعیت گازرسانی در این منطقه پرداخت و اظهار کرد: تا به حالا چندین بار  از کلاس درس فرزندم را به خاطر بوی نفت و  آنکه پایش گلی بوده بیرون کرده اند.

 

 

یک بانوی دیگر در ادامه سخنان هم محلی اش گفت: پسر من در مدرسه شاگرد اول بود ولی فقط تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد به این علت که همیشه از کلاس به خاطر دادن بوی نفت بیرونش می کردند.

 

 

لازم به ذکر است، نماینده ای از این بانوان به داخل استانداری  جهت بیان انتقاداتشان رفته بود ولی بقیه بانوان حاضر جلوی درب استانداری اعتقاد داشتند که این مراجعات بی فایده است زیرا تاکنون چندین بار نماینده ما با مسئولین صحبت کرده  و هیچ نتیجه ای نگرفته است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان