اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1396 - 23:53   |   کد مطلب: 24871
با حضور اعضای سازمان های مردم نهاد استان همدان صوت گرفت:
پاکسازی محوطه عوارضی آزادراه ساوه - همدان به مناسبت هفته زمین پاک
محوطه عوارضی دوم آزادراه ساوه- همدان باحضور جمعی از مدیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان همدان پاکسازی شد.
سازمان های مردم نهاد استان همدان

به گزارش صبح الوند، جمعی از مدیران و اعضای سازمان های مردم نهاد استان همدان ظهر شنبه به مناسبت هفته زمین پاک، محوطه عوارضی دوم آزادراه ساوه- همدان را از زباله پاک کردند.

در این مراسم مدیرکل حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل بحران استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مجری آزادراه ساوه-همدان نیز حضور داشتند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در این مراسم عنوان کرد: یکی از موارد موردتوجه این اداره کل در مقابله با آلودگی های زیست محیطی، مهار آلودگی های بصری به ویژه در محورهای مواصلاتی و دشت های استان است.

محمدرضا محمدی ادامه داد: در این خصوص مراکزی مانند پمپ بنزین ها، مجتمع های بین راهی، پلیس راه ها و عوارضی ها مورد توجه قرار دارند.

وی بیان کرد: محور عوارضی آزادراه ساوه به همدان کیلومتر ۸۴، با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان و همکاری سازمان های مردم نهاد و مدیران مرتبط به صورت نمادین پاکسازی شد که در پایان تلاش کردیم موارد مرتبط با موضوع را در راستای پیشگیری از این مشکل در سطح کشور با کمک مدیران استخراج کنیم و موارد مطروحه جمع بندی شد.

محمدی اظهار داشت: مشکلات متعددی در سطح کشور در این خصوص وجود دارد که دسته بندی شده و در چارچوب گزارش به استاندار همدان ارائه خواهد شد تا از این طریق بتوانیم در چارچوب مقررات مربوطه از ایجاد مشکلات بیشتر و آلودگی های بصری در راه های مواصلاتی جلوگیری کنیم.

وی ایجاد زیرساخت و فرهنگسازی عمومی را از راه های جلوگیری از این مشکل دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان