اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1396 - 23:39   |   کد مطلب: 24820
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در زمان موعد خود انجام شود.
قاضی زاده هاشمی

به گزارش صبح الوند، به نقل از صداوسیما، سیداحسان قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه  از امروز ضبط برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شده است، افزود: از فردا چهارشنبه نیز پخش برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری با حضور یکی از نامزدها در گفتگوی ویژه خبری آغاز می شود و این برنامه ها تا یک روز قبل از ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: دو شب پیش مراسم قرعه کشی برنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان کاندیداها برگزار شد و ان شاءالله به حول و قوه الهی و خواست مردم ایران برای پخش زنده مناظرات انتخاباتی، اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به پیش بینی سه مناظره برای شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است این سه مناظره در سه جمعه برگزار شود.

وی مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را سرآغاز گرم شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری در کشور عنوان و اظهار امیدواری کرد: مناظره های خوب، قوی و در راستای شفاف سازی و تبیین مواضع شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری شکل بگیرد.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در جلسه ای که چهار روز پیش و قبل از قرعه کشی برنامه های انتخاباتی نامزدها از صدا و سیما برگزار شد، نمایندگان تام الاختیار شش نامزد حضور داشتند و مسئولان سازمان صدا و سیما موضوع زمان برگزاری مناظرات را به نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری اعلام کردند.

قاضی زاده هاشمی افزود: در همان جلسه دستورالعمل تضمین استفاده عادلانه و برابر از امکانات دولتی توسط کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری به نمایندگان نامزدها ابلاغ و برنامه ها نیز به آنها اعلام شد.

وی با بیان اینکه در آن جلسه دوستان درخواستی برای جا به جایی زمان مناظره ها نداشتند، ابراز امیدواری کرد: مناظراتی با قوت و در زمان و موعد خود داشته باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان