اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1396 - 23:49   |   کد مطلب: 24793
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تصویب ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون برای همدان خبر داد و گفت: تخصصی‌ترین سردخانه سیب زمینی ایران در همدان افتتاح می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، منصور رضوانی جلال بعد از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: امسال 68 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون برای استان همدان مصوب شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18 میلیارد تومان افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه کارهای مربوط به پرداخت تسهیلات از ابتدای امسال با شدت آغاز شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز یک میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به متقاضیان پرداخت شده است.

رضوانی جلال با اشاره به اینکه سردخانه تخصصی کیمیا در سفر رئیس جمهور به استان همدان افتتاح خواهد شد، افزود: این واحد 15 هزار تن ظرفیت سردخانه و 21 هزار تن ظرفیت سورت‌بندی دارد.

وی با بیان اینکه برای این واحد 21 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: 10 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی است که در سفر ریاست جمهوری به استان همدان بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اعلام اینکه این واحد سردخانه تخصصی‌ترین سردخانه نگهداری سیب زمینی در ایران محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه سردخانه کیمیا با 80 درصد تکمیل شده است.

رضوانی جلال با بیان اینکه خوشخبتانه استان همدان در زمینه جذب اعتبارات و تسهیلات مکانیزاسیون روند مناسب و مطلوبی داشته است، گفت: برآورد می‌شود تا پایان امسال بتوان تمام این تسهیلات را جذب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان