اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1396 - 8:24   |   کد مطلب: 24778
نماینده سازمان فضای مجازی سراج استان همدان خبر داد:
آغاز ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه نویسی تلفن همراه شهید آوینی
نماینده سازمان فضای مجازی سراج استان همدان از آغاز ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه نویسی تلفن همراه در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمد یعقوبی در گفت و گو با صبح الوند گفت: از 20 فروردین ماه امسال دوره آموزش مجازی برنامه نویسی تلفن همراه مصادف با روز هنر انقلاب اسلامی آغاز شده است.

 

 

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه بسیجیان و فعالان فرهنگی سراسر کشور برگزار می شود افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در کمتر از دو ماه می توانند نرم افزار تلفن همراه تولید کنند.

 

نماینده سازمان فضای مجازی سراج در همدان ادامه داد: این دوره آموزش مجازی اندورید با نام شهید مرتضی آوینی است که با همکاری سازمان های بسیج مستضعفان و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می شود.

 

 

یعقوبی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: آشنایی اولیه با برنامه نویسی، داشتن حداقل 17 و حداکثر 27 سال سن برای شرکت در این دوره آموزشی و در اختیار داشتن یک دستگاه موبایل اندرویدی و رایانه برای برنامه نویسی و در دسترس بودن اینترنت از شرایط شرکت در این دوره آموزشی است.

 

وی تصریح کرد: اختتامیه این دوره آموزشی سوم تا 13 مرداد ماه مصادف با دهه کرامت همراه با ارائه جوایز نفیس استانی و کشوری به همراه تجلیل از برنامه های برتر در جشنواره برگزار میشود.

 

نماینده سازمان فضای مجازی سراج در همدان در پایان اضافه کرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره آموزشی علاقمندان و واجدین شرایط می توانند به آدرس http:/goo.gl/Rt4148 مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

به نظرم برگزاری چنین دوره ای واجب است
عالی ست!
سلام چرا شرط سنی گذاشتید.فکر میکنم جا داشت که گروه سنی 30 هم در این رنج قرار داده بشه.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان