اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1396 - 21:43   |   کد مطلب: 24766
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان مطرح کرد:
افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به جزئیات افزایش ارقام جدید مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و درپی قانون برنامه ششم توسعه ،حداقل مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی معادل 20 درصد حداقل دستمزد مصوب افزایش یافت .

به گزارش صبح الوند، 

احمد توصیفیان ؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای افزایش حداقل حقوق خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته بین سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط مثل بهزیستی و کمیته امداد این مبلغ 26 فروردین علاوه بر مبلغ رایانه ماهانه به خانواده‌های تحت پوشش پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تصریح کرد: مقرر شد بر اساس افزایش مستمری این خانوارها با 20 درصد حداقل دستمزد تعیین شده به خانواده های یک نفره 95 هزار تومان، به خانواده دو نفره 189 هزار تومان، خانواده سه نفره 253 هزار تومان ، خانواده چهار نفره 337 هزار تومان و خانواده پنج نفره وبیشتر 365 هزار تومان پرداخت شود.

وی ادامه داد: این مستمری علاوه بر یارانه نقدی که به هر فرد 45 هزار و 500 تومان پرداخت می شود، به خانواده های مستمری بگییر تحت پوششش کیمته و بهزیستی داده می شود.

توصیفیان در خصوص پرداخت حقوق به مددجویان یک‌نفره، اضافه کرد: 53 هزار تومان حقوق از سوی کمیته امداد و بهزیستی به حساب خانواده‌های یک نفره واریز می‌شود که علاوه بر آن 95 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها واریز که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 193 هزار تومان دریافتی داشته باشند.

وی با اشاره به دریافتی این ماه خانواده‌های دو نفره، یادآور شد: 61 هزار تومان حقوق از سوی نهاد‌های حمایتی مذکور به حساب خانواده‌های دو نفره واریز می‌شود که علاوه بر آن 189 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه بابت حقوق اضافه شده واریز می‌شود که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 341 هزار تومان دریافت کنند.

مدیر کل تعاون به دریافتی خانواده‌های سه نفره اشاره و بیان کرد: 72 هزار تومان حقوق از سوی کمیته امداد و بهزیستی به حساب خانواده‌های سه نفره واریز که اضافه بر آن 253 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه واریز می‌شود که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 462 هزار و 500 تومان دریافتی داشته باشند.

وی با اشاره به دریافتی این ماه خانواده‌های چهار نفره، خاطرنشان کرد: 81 هزار تومان حقوق از سوی نهاد‌های حمایتی مذکور به حساب خانواده‌های چهار نفره واریز می‌شود که علاوه بر آن 337 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه‌‌ها بابت حقوق اضافه شده واریز شده که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 600 هزار تومان دریافت کنند.

توصیفیان در خصوص دریافتی خانواده‌های پنج‌ نفره به بالا، گفت:‌ 100 هزار تومان حقوق از سوی کمیته امداد و بهزیستی به حساب خانواده‌های پنج نفره به بالا واریز می‌شود که اضافه بر آن 365 هزار تومان دیگر نیز از سوی سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها واریز می‌شود که در مجموع با اضافه شدن حقوق یارانه باید 687 هزار و 500 تومان دریافتی داشته باشند.

وی درپایان گفت : این مستمری ذکر شده 14 میلیون نفر را شامل می شود که شامل 700 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی و یک میلیون و 300 هزار نفر خانوار تحت پوشش کمیته امداد است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان