اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1396 - 8:48   |   کد مطلب: 24747
رئیس اتاق اصناف همدان گفت: در حالی که قرار بود همدان در مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی عضویت پیدا نکند، با پیگیری‌های انجام شده این عضویت صورت گرفته و متخصصان در حوزه توزیع وارد خواهند شد.
رئیس اتاق اصناف همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حمیدرضا فرسایی‌وحید  در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه اتاق اصناف بسیار جدی و پر شور در انتخابات شورای اسلامی شهر وارد شده، اظهار کرد: اصناف به صورت مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه در سال 92 با مجوز اتاق اصناف ایران در انتخابات ورود پیدا کردیم، افزود: نقش شورای اسلامی شهر در مدیریت شهری، ارتقا وضعیت اصناف و شهروند بسیاری تأثیرگذار است.

 

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه در انتخابات شورای اسلامی نباید جناجی وارد شد، تصریح کرد: هنوز آمادگی لازم در جامعه برای ورود حزبی و جناحی در انتخابات مختلف ایجاد نشده است.

 

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم شاهد تحولات مثبت و بزرگی در کشور هستیم، ادامه داد: قرار بود ریل راه آهن همدان در پنج سال گذشته به همدان برسد در حالی که بالاخره در دولت یازدهم این پروژه انجام شده است.

 

فرسایی‌وحید با بیان اینکه 55 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در مرکز استان 50 واحد صنفی با 25 هزار واحد صنفی در حال فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به اینکه اصناف همدان برای نخستین بار در کشور رادیو اصناف را راه‌اندازی کرد، گفت: پس از آن در شبکه استانی، سیمای اصناف راه‌اندازی شده و در آن مسائل و موارد مربوط به حوزه اصناف مطرح می‌شود.

 

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه در همه پاساژ‌ها و راسته بازارها هیأت امنا ایجاد شد، اظهار کرد: پایش تصویری نیز در سه مرکز صنفی صورت گرفته و زیر نظر انتظامی استان قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ برند ساماندهی شد تا برند استان تقویت شود، افزود: در کشتارگاه همدان مرغ برند درجه یک در اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد.

 

فرسایی‎وحید با بیان اینکه آمادگی قیمت‌گذاری سراسری مرغ در استان را داریم، تصریح کرد: انتخابات اتحادیه‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه عضویت استان در مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی صورت گرفت، ادامه داد: قرار نبود استان همدان در این مرکز در سال 96 رخ دهد که با پیگیری شرکت شهرک‌های صنعتی این اتفاق رخ داد.

 

رئیس اتاق اصناف استان همدان با بیان اینکه یک هفته انتهایی سال 95 اصناف دفترچه‌هایی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری منتشر و توزیع کرد، خاطرنشان کرد: نرم‌افزار تخصصی اصناف برای معرفی واحدهای صنفی و جاذبه‌های گردشگری ساخته شده و سایت می‌تواند همه ظرفیت‌های استان را معرفی کند.

 

وی با اشاره به اینکه مالیات کمر اصناف را شکسته است، گفت: البته استان همدان تنها استانی بود که مسائل مالیاتی اصناف توسط مدیران ارشد پیگیری شد.

 

رئیس هیأت مدیره دهکده تفریحی توریستی گنجنامه نیز در این اجلاس با بیان اینکه جسارت استاندار همدان در جذب سرمایه‌گذاران ستودنی است، اظهار کرد: البته در  بخش گردشگری مظلوم واقع شدیم و یکی از حلقه‌های مفقوده استان در گردشگری بازار و رونق خرید و فروش است.

 

سعید ترابیان با اشاره به اینکه ظرفیت گردشگری همدان بالا است، افزود: البته اصناف و کسب و کار در استان رونق ندارد و واحدهای صنفی از گردشگری منفعتی ندارد.

 

وی با بیان اینکه استان همدان از منظر اکوسیستم و تاریخی بهترین ظرفیت‌های ممکن را دارد، تصریح کرد: سهم استان همدان از توریست خارجی سه درصد است و باید بهتر معرفی شد.

 

رئیس هیأت مدیره دهکده تفریحی توریستی گنجنامه ادامه داد: باید کسبه را در حوزه گردشگری دخیل کنیم و گام بزرگی برای آغاز یک اقدام جدید برای رونق گردشگری برداریم.

 

وی تأکید کرد: مجموعه دهکده گنجنامه آمادگی کامل برای همکاری با اصناف برای رونق گردشگری دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان