اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. فروردين 1396 - 23:35   |   کد مطلب: 24642
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند:
طرح ضربتی پلیس در تفرج‌گاه‌های نهاوند اجرا شد
فرمانده انتظامی نهاوند از اجرای طرح ضربتی پلیس در تفرج‌گاه‌های نهاوند خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۶۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.
طرح ضربتی پلیس در تفرج‌گاه‌های نهاوند اجرا شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: نیروی انتظامی نهاوند با به کارگیری عوامل اجرایی یگان امداد و کوپ تابعه در دو هفته گذشته نسبت به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح تفرج‌گاه‌های درون و برون‌شهری شهرستان نهاوند اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های متخلف و مزاحم و هم‌چنین خودروهای دارای آلودگی صوتی یکی از برنامه‌های این طرح بود، چرا‌ که این قشر با اقدامات خلاف‌کارانه خود زمینه سلب آسایش شهروندان را در تفرج‌گاه‌ها فراهم می‌کنند.

ملکی افزود: در پی اقدامات گسترده و اجرای طرح به صورت هدف‌مند در نهایت عوامل انتظامی شهرستان موفق به توقیف پنج دستگاه خودرو و 60 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم شده که این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: طرح‌های مختلف انتظامی در راستای افزایش امنیت اجتماعی و کاهش تخلفات در شهرستان نهاوند اجرا شده است و خوشبختانه در راستای اجرای این طرح‌ها که عمدتا موفق هستند انواع سرقت‌ها در شهرستان کاهش داشته است.

ملکی با اشاره به لزوم همکاری و نقش اخبار و اطلاعات مردمی در این موفقیت‌ها افزود: پلیس دستگاه مخالف شادی مردم نیست اما کسانی که بخواهند با اقدامات غیر‌متعارف امنیت شهر را مختل کنند با دستور قضایی توسط پلیس رصد می‌شوند و با عوامل هنجار‌شکن در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان