اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1396 - 13:20   |   کد مطلب: 24620
رئیس هیئت فوتبال همدان گفت: طی نشست روز گذشته با مسئولان فدراسیون فوتبال، همدان به عنوان مرکز نخبه یابی استعدادهای فوتبال کشور تعیین شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، عباس صوفی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طی نشست روز گذشته با مسئولان فدراسیون فوتبال، همدان به عنوان مرکز نخبه یابی استعدادهای فوتبال کشور تعیین شد.

وی گفت: این مرکز نخبه یابی زیر نظر فدراسیون فوتبال و در حضور مربیان تیم های ملی رده پایه از اردیبهشت ماه امسال فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس از ماه آینده اردوی استعدادیابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور در همدان دایر می شود.

صوفی افزود: همچنین با توافق صورت گرفته با مسئولان فدراسیون فوتبال، تمامی استعدادهای رده پایه نوجوانان و جوانان همدان با تایید هیئت فوتبال استان در این اردوی ملی مورد ارزیابی قرار می گیرند و بهترین ها نیز با نظر کادر فنی تیم ملی انتخاب خواهند شد.

صوفی با اشاره به اینکه انتخاب همدان به عنوان مرکز نخبه یابی استعدادهای فوتبال کشور بهترین فرصت برای بازیکنان پایه این استان است گفت: مربیان سازنده فوتبال همدان از هم اکنون به فکر آماده سازی نخبه های مستعد برای معرفی به این اردوی تست گیری باشند.

وی افزود: این امتیاز فرصت طلایی را برای مربیان رده های پایه فوتبال همدان ایجاد کرده تا بتوانند نتیجه زحمات خود را در کوتاهترین زمان ممکن مورد ارزیابی مربیان تیم ملی قرار دهند.

رئیس هیئت فوتبال همدان عنوان کرد: اردوی استعدادیابی نخبه های فوتبال کشور در ۲ رده سنی جوانان و نوجوانان به صورت جداگانه در فصل بهار امسال در همدان برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین براساس توافق صورت گرفته با مسئولان فدراسیون قرار شد بابک صمدیان رئیس جدید جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال همدان به عنوان مربی استعدادیاب تیم های ملی رده های پایه کشور انتخاب و در اردوی استعدادیابی کشور در همدان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان