اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1396 - 11:46   |   کد مطلب: 24578
رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان:
همدان ظرفیت بالایی در زمینه احداث هتل و مهمانپذیر دارد
رییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت : با توجه به توریستی و گردشگری بودن همدان این شهر ظرفیت بالایی برای احداث هتل و سوییت های اقامتی دارد.

به گزارش صبح الوند، محمد تبریزی در نخستین جلسه کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورا در سال 96 که بازدید از هتل تازه احداث امیران بود، افزود : شورا در راستای حمایت از سرمایه گذاران بویژه در بخش ساخت هتل امتیازات ویژه ای از جمله رایگان کردن عوارض ساختمانی لحاظ کرد و هتل امیران مصداق بارز این حمایت ها بود که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شد.

 

تبریزی با اشاره به ظرفیت های حوزه گردشگری در همدان اضافه کرد : ضروری است از این ظرفیت ها در راستای رونق صنعت توریسم و گردشگری بهره گرفته شود.

 

وی تاکید کرد : لازم است در زمینه های خدمات عمومی و تفریحی مدیریت شهری و مدیران مجموعه شهری بیشتر وارد شده و کار کنند.

 

تبریزی به هتل تازه ساخت امیران اشاره کرد و با بیان اینکه در این هتل تمامی استانداردها تا حد امکان رعایت شده گفت : این مجموعه ظرفیت خوبی است که به هتل های همدان اضافه شده و می طلبد هتل های بیشتری در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین احداث شود.

 

وی ضمن تشکر از حمایت استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان برای احداث هتل امیران یادآور شد : سرمایه گذار این هتل شایستگی خود را نشان داد چرا که در مدت زمان بسیار کوتاه مجموعه ای زیبا و در خورشأن همدان احداث کرد و اینگونه مجموعه ها آبروی شهر بوده و باید مورد حمایت قرار گیرند.

 

تبریزی اضافه کرد : مدیریت هتل امیران برای ساخت این هتل از بهترین مصالح و امکانات بهره گرفته که این خود امتیاز خوبی برای این مجموعه جهت درآمد زایی و در کنار آن آبروی شهر و استان است.

 

وی ادامه داد: لازم است شهرداری همدان و سایر ارگانها در راستای حمایت از مجموعه هتلداران برگزاری مراسم و برنامه های خود را با توجه به ظرفیت و امکانات هتل ها، بین هتل های شهر توزیع نمایند.

 

محمدرضا الیاسی نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن تشکر از مدیریت امیران جهت احداث مجموعه ای زیبا و مناسب گفت : این سرمایه گذار به اعتماد اعضاء شورا در حمایت و ارائه تخفیفات و امتیازات پاسخ داده و به تعهد خود عمل کرد و این بسیار ارزشمند است چرا که باعث ایجاد انگیزه در دیگر سرمایه گذاران و متعاقب آن رونق اقتصادی شهر می شود.

 

ابراهیم مولوی رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان هم در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از احداث هتلی در شأن پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین گفت : احداث هتل در مدت زمان کوتاه نشان از انگیزه بالای سرمایه گذار برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی دارد که از ظرفیت و توان خود برای توسعه گردشگری در همدان استفاده کرده است.

 

عضو دیگر شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن ارزشمند دانستن تشکیل کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری و گردشگری در شورا اظهار داشت : همدان در گذشته بارانداز غرب کشور در امر تجارت بوده و امروز نیز در صورتی که زمینه و بستر های گردشگری ایجاد شود به دنبال خود رشد اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

 

محمد علی پرزاد نیز احداث هتل های چند ستاره در همدان را ضروری دانست.

 

داوود خلج سرمایه گذار و مدیر هتل امیران هم ضمن تشکر از زحمات و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر همدان جهت ساخت هتل گفت : انگیزه اصلی ساخت این هتل در راستای سیاست های دولت و شورای اسلامی شهر همدان در جهت رونق صنعت گردشگری بوده است.

 

وی افزود : با توجه به اینکه طرح باغ در بام برای این هتل اجرا خواهد شد نیاز به حمایت جهت پوشش این فضا به دلیل شرایط جوی شهر همدان داریم.

 

وی اضافه کرد : تمامی مصالح و امکانات برای ساخت این هتل از تولیدات داخلی با کیفیت بالا بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان