اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1396 - 13:23   |   کد مطلب: 24566
مسئول گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» مطرح کرد
هدف از اردوهای جهادی زدودن غبار محرومیت از چهره نیازمندان جامعه
مسئول گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» گفت: هدف این گروه جهادی از برگزاری اردوهای جهادی زدودن غبار محرومیت از چهره نیازمندان جامعه است.
هدف از اردوهای جهادی زدودن غبار محرومیت از چهره نیازمندان جامعه

به گزارش صبح الوند، سجاد زیرک‌زاده  اظهار داشت: گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» سال گذشته با 21 جهادگر بسیجی برای ارائه خدمت به قشر ضعیف جامعه شکل گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: قبل از راه اندازی این گروه جهادی فقط یک بار، آن هم در دوران دانشجویی سابقه حضور در اردوهای جهادی را داشتم اما به لطف خداوند و با همت جهادگران گروه شهید «حاج حسین همدانی» تاکنون توفیق برگزاری سه اردو با این گروه را داشته ام.

 

مسئول گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» در مورد اقدامات صورت گرفته توسط این گروه گفت: یک دوره کلاس های پیشگیری از هفت رفتار مخاطره آمیز و مشاوره ترک اعتیاد را در پایگاه شهید عدالتی حصار امام خمینی(ره) برگزار کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی هم به همراه داشت.

 

وی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با مسئولین بسیج سازندگی پایگاه های متبوع حوزه شهید «ناصر قاسمی» داشتیم از آنها خواستیم که نسبت به شناسایی و معرفی مناطقی که نیازمند حضور گروه جهادی ما در آنجا هستند اقدام کنند. بر این اساس با توجه به درخواست پایگاه شهید اشرفی شهرک ولیعصر(عج) جهت بازسازی و مرمت مدرسه شهید حاج حسین همدانی در این منطقه وارد عمل شدیم.

 

زیرک‌زاده در ادامه افزود: مدرسه «حاج حسین همدانی» شهرک ولیعصر(عج) از وضعیت خوبی برخوردار نبود بنابراین با جمع آوری کمک های مردمی اقدام به بازسازی و مرمت این مدرسه در مدت 8 روز کردیم، درضمن در حاشیه این کار هم کلاس های آموزشی و فرهنگی مثل احکام، سرود، نقاشی و ... را نیز برگزار کردیم.

 

وی با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی شامل کیف مدرسه و لوازم التحریز بین دانش آموزان نیازمند منطقه شهرک ولیعصر(عج)؛ اظهار داشت: هدف اصلی گروه جهادی ما زدودن غبار محرومیت از چهره نیازمندان جامعه است و گروه شهید «حاج حسین همدانی» برای این کار از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

 

مسئول بسیج سازندگی حوزه شهید قاسمی در مورد سومین اردوی برگزار شده توسط این گروه جهادی تصریح کرد: این اردو در مدرسه شهدای علی آباد فرهنگیان برگزار شد که در آن نسبت به مرمت، زیبا سازی و رنگ آمیزی مدرسه اقدماتی را انجام دادیم.

 

وی در پایان از برگزاری اردوی جهادی در روستای گنبد خبر داد و گفت: با توجه به درخواست اهالی این روستا برای ساخت غسالخانه، درحال نامه نگاری و فراهم کردن اعتبار لازم ساخت غسالخانه در این روستا هستیم که به محض تامین اعتبار، گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی»، کار خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان