اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. فروردين 1396 - 21:20   |   کد مطلب: 24505
محدوديت‌هاي ترافيكي روز طبیعت(سیزده‌ بدر) در همدان اعلام شد.

به گزارش صبح الوند، محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت(سیزده‌ بدر) در همدان اعلام شد؛ بر همین اساس از ساعت 19 تردد تمام خودروها از میدان قائم(عج) به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسیر از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم یکطرفه خواهد بود.

 

از ساعت 14 مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم(عج) و میدان قائم(عج) به سمت انتهای بلوار ارم و انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت(تقاطع سعیدیه قبلی) یکطرفه خواهد شد.

 

تمام خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم(عج) می‌شوند، باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

 

از تردد موتورسواران دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیرمتعارف در سطح معابر جلوگیری کرده و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

رانندگان وانت‌بارها، کامیونت‌ها و ... از حمل مسافر در قسمت بار اکیداً خودداری کنند زیرا در صورت مشاهده چنین موردی، ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها توسط پلیس جلوگیری خواهد شد.

 

عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی به ویژه مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم, بلوار سعیدیه، جاده کشین و اِبرو و جاده حیدره و بالعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان