اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. فروردين 1396 - 11:05   |   کد مطلب: 24465
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان :
اتاق تعاون تمامی مساعی خود را برای توسعه ی بخش تعاون معطوف نماید
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی همدان گفت: نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار هوشمندانه بوده است. به همین منظور باید توجه داشت اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت کشیدن مردم یک کشور نبوده بلکه احصا توانمندی‌های کشور را در بر می گیرد.

به گزارش صبح الوند،  احمد توصیفیان در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون  استان ضمن تبریک سال جدید گفت: نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار هوشمندانه بوده است. به همین منظور باید توجه داشت اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت کشیدن مردم یک کشور نبوده بلکه احصا توانمندی‌های کشور را در بر می گیرد. بر این اساس لازم است تا تولیدات ملی افزایش یابد و طبیعتا هنگامی که توانمندی‌های ملی رشد پیدا می کند اشتغال نیز به موازات آن افزایش می یابد.

 

توصیفیان گفت : تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نشان از ضرورت توجه تمامی کارگزاران کشور به مسئله اقتصاد مقاومتی دارد.

 

وی افزود : اتاق تعاون  باید به عنوان عاليترين نهاد مردمي بخش تعاوني كشور تمامي مساعي خود را براي توسعه همه جانبه و كيفي فعاليت هاي بخش تعاوني در حوزه هاي مختلف به ويژه كمك به تحقق سهم ۲۵ درصدي از اقتصاد ملي كشور معطوف نماید.

 

مدیر کل تعاون با اشاره به واگذاری بخشی از وظایف وزارت تعاون به اتاق تعاون و اتحادیه‌ها در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی گفت : اگر اتاق تعاون بتواند تمامی مواردی را  که  واگذار شده به نحو احسن انجام دهد می‌تواند در کاهش مراجعات تعاونی‌ها به اداره کل تعاون و سرعت  و دقت اقدامات موثر باشد.

 

 وی با بیان اینکه انتظارات از بخش تعاون بالا است گفت: با کمک اتحادیه ها و سایر نهادهای دولتی و خصوصی کشور باید به دنبال ارتقاء جایگاه بخش تعاون و همچنین اجرای سیاست های کلی این بخش باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان