اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. فروردين 1396 - 23:56   |   کد مطلب: 24462
مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان گسترش خدمات برای رفاه حال مسافران را اولویت قرار داده است.

به گزارش صبح الوند، رضا ابرار خرم در بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان افزود: ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان توسعه و گسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال مسافران و گردشگران را  در دستور کار خود قرار داده که خوشبختانه در این مهم نیز موفق عمل کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به رویکرد اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در بحث گردشگری نوروزی، جلب توجه مسافرانی که به منظور سپری کردن اوقات فراغت نوروزی خود به همدان سفر می کنند و همچنین شهروندان همدانی اصلی ترین هدف است.

وی عنوان کرد: شهرداری همدان طی چندسال اخیر با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی به عنوان مجری و ارائه دهنده خدمات گردشگری وارد عمل شده تا با ارائه خدمات به مسافران سفری به یاد ماندنی برای آنها رقم بزند.

ابرار خرم با تاکید برظرفیت های بسیار بالای شهر همدان در بحث گردشگری، اکوتوریسم و طبیعت گردی عنوان کرد: گردشگری نوروزی کارکردها و اثرات مثبت بسیار زیادی دارد که ایجاد فرصتهای شغلی، شناسایی ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی وگردشگری شهر و ایجاد فرصت های بیشتر برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر شهر و استان از این کارکردها به شمار می رود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان گفت: خوشبختانه شهرداری همدان با نظم و برنامه ریزی کامل در ستاد تسهیلات نوروزی میهمان‌نوازی را در سطح مطلوب به‌جا آورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان