اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. فروردين 1396 - 23:15   |   کد مطلب: 24453
رئیس هیئت بازرسی از دستگاه های خدمت دهنده سفرهای نوروزی عنوان کرد:
بازرسی برنامه های ستاد خدمات سفر در استان های کشور توسط ۱۰ تیم
رئیس هیئت بازرسی از دستگاه های خدمت دهنده سفرهای نوروزی استان های سراسر کشور گفت: ۱۰ تیم نحوه اجرای برنامه های ستاد خدمات سفر در استان های مختلف کشور را بازرسی می کنند.
بازرسی برنامه های ستاد خدمات سفر در استان های کشور توسط ۱۰ تیم

به گزارش صبح الوند، حسین افضلی  در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان با اشاره به بازدید انجام شده در استان همدان و تشکیل جلسه ای با حضور روسای هیئت های بازرسی در این استان، عنوان کرد: خوشبختانه نحوه اطلاع رسانی به مسافران در شهر همدان مناسب و مطلوب است.

افضلی با بیان اینکه شهرداری همدان در حوزه ترافیک، خدمات شهری، آموزش های شهروندی، حجاب و عفاف اطلاع رسانی قابل توجهی در سطح شهر انجام داده است، گفت: اقدام ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان در گردهم آوردن تمام دستگاه های خدمات رسان به مسافران در یک مجموعه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه همدان به عنوان اولین شهر و استان این اقدام را انجام داده است، گفت: دستگاه های مسئول در میزبانی شایسته از مسافران به محوریت شهرداری همدان در یک مجموعه گردهم آمده اند که این اقدام می تواند الگویی برای سایر شهر ها و استان های کشور باشد.

رئیس هیئت بازرسی از دستگاه های خدمت دهنده سفرهای نوروزی استان های سراسر کشور با تاکید بر اینکه این اقدام به طور حتم رضایت مسافران و گردشگران را به همراه دارد، گفت: در بازدید از ستاد خدمات سفر استان های مرکزی، تهران و همدان و ارزیابی نحوه خدمات رسانی به مسافران، همدان موفق عمل کرده است.

وی از تشکیل ۱۰ تیم بازرسی در سراسر کشور برای بازرسی دستگاه های خدمت دهنده سفرهای نوروزی استان های سراسر کشور خبر داد و گفت: استانداران و فرمانداران حاضر در هر استان نیز به عنوان نمایندگان وزارت کشور باید از ستادهای خدمات سفر در محل حوزه خدمت خود بازدید کنند.

 

افضلی تاکید کرد: ابتکار شهرداری همدان در هماهنگ کردن مجموعه های مختلف اقدامی قابل توجه است چراکه در سایر استانها و حتی در سال های گذشته چنین اقدامی در هیچ استانی مشاهده نشد و باید از این اقدام در سایر استانها الگوبرداری صورت گیرد.

 

رئیس هیئت بازرسی از دستگاه های خدمت دهنده سفرهای نوروزی استان های سراسر کشور به اقدام انجام شده در راستای معرفی شهدای شاخص و شهدای مدافع حرم با نصب بنر در شهر همدان نیز اشاره کرد و گفت: همدان به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین اقدامی فرهنگی در زمینه معرفی شهدا انجام داده که این حرکت قدمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان