اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. فروردين 1396 - 9:16   |   کد مطلب: 24450
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان
اسکان بیش از 49 هزار گردشگر در همدان
معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان، گفت: طی 5 روز پایانی سال گذشته و شش روز اول سال 93 در همدان بیش 49 هزار گردشگر در همدان اسکان یافتند.
اسکان بیش از 49 هزار گردشگر در همدان

به گزارش صبح الوند، محمد قدیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان از ۲۶ اسفندماه 95 فعال شده و تا ۱۳ فروردین ماه برقرار خواهد بود، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت این ستاد 14 هزار و 996 خانوار پذیرش شده‌اند.

 

وی بیشترین مسافران ورودی به شهر همدان را به ترتیب از آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ،تهران، اصفهان، مازنداران و  خوزستان دانست و گفت: پیش بینی می شود در نیمه ی دوم تعطیلات نوروز مسافرین بیشتری به همدان عازم شوند.

 

وی بیان داشت : غار تفریحی علی صدر، آرامگاه بوعلی سینا، باباطاهرو تپه هگمتانه به ترتیب بیشترین گردشگر را در این چند روز از اقصی نقاط کشور که  به همدان سفر کرده بودند را در خود جای دادند.

 

قدیمی افزود: با تعامل خوبی که با دستگاههای دولتی از جمله سازمان میراث فرهنگی و گردشگری،  آموزش و پرورش ،جمعیت هلال احمر،راهنمایی و رانندگی و دستگاههای عضو ستاد تسهیلات نوروزی وجود دارد زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران دور دوم سفر های نوروزی به خوبی فراهم می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان