اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. فروردين 1396 - 10:43   |   کد مطلب: 24442
مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از معدوم‌سازی 782 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در شهرستان همدان طی پنج روز اخیر خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حسین خالقی‎مجد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی طی ایام نوروز  اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تاکنون 87 مورد از امکان عمومی حساس بازدید شده است.

وی با اشاره به 16 مورد بازدید از اماکن بین راهی طی این ایام، گفت: 21 مورد نیز از سامانه آبرسانی بازدید و 97 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده است.

مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از بازدید 25 مرکز عرضه‌کننده قلیان طی پنج روز اخیر خبر داد و افزود: هشت مورد نمونه برداری از مواد غذایی سنتی در این مدت انجام شده است.

وی از کشف و معدوم‌سازی 782 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف در همدان از ابتدای فروردین خبر داد و گفت: 22 مورد به شکایات مردمی در این مدت رسیدگی شده و چهار مورد نیز از طریق سامانه رایگان کشوری 190 رسیدگی به شکایات مردمی داشته‌ایم.

خالقی‌مجد با بیان اینکه طی پنج روز اخیر هیچ یک از مراکز پلمب و تعطیل نشده‌اند، افزود: بازرسان بهداشت در راستای حفظ و ارتقای سلامت جامعه و گردشگران نوروزی و ایمنی آب و غذا در سطح عرضه تلاش خواهند کرد.

وی به مشارکت معاونت غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان دامپزشکی، شهرداری، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث فرهنگی در اجرای طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و افزود: در طول اجرای طرح مراکز و اماکن عمومی حساس سه بار توسط بازرسان و کارشناسان بهداشتی مورد کنترل قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان