اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. فروردين 1396 - 9:56   |   کد مطلب: 24437
معاون گردشگری سازملن میراث فرهنگی همدان مطرح کرد
دشت میشان دره بهشت همدان
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان گفت:دره بهشت همدان با نام دشت میشان از مناطق سرسبز و بکر در دامنه کوه الوند قرار دارد.

به گزارش صبح الوند، 

شهر کوهستانی همدان با قرار گرفتن در میان کوه های الوند طبیعتی بکر دارد .دشت میشان همدان که در میان این دامنه ها قرار گرفته را میتوان به جرات قطعه ای از بهشت نامید به همین منظور جهت معرفی بیشتر منطقه مصاحبه ای با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان صورت گرفت.

علی خاکسار در گفت و گو با خبرنگار صبح الوند در خصوص یکی از مناطق طبیعی بسیار زیبای همدان با نام دشت بهشت گفت: دشت بهشت با نام مستعار دشت میشان یکی از مناطق طبیعی جذاب و زیبای کوه الوند همدان است.

وی افزود: این دشت زیبا که در ارتفاعات همدان قرار دارد از گذشته های دور مورد توجه کوهنوردان و طبیعت گردانان بوده و به کرات مورد استفاده و صعود افراد کو هنورد در تمام فصول سال بوده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه این منطقه طبیعی و بکر در چهار فصل سال بسیار دیدنی و زیباست گفت: در سال های گذشته به دلیل ایجاد تله کابین در انتهای دره گنجنامه سهولت در رفت و آمد و صعود برای سالمندان و کوهنوردان به این دشت زیبا ملقب به دشت میشان ایجاد شده است.

خاکسار خاطرنشان کرد:این دشت به عنوان یک قرارگاه کوهستانی دارای طبیعتی بکر و سرسبز و دارای دشتی پهناور با چمن های گسترده است که در طول سال عشایر متعددی در این دشت اطراق می کنند و در این دشت نهر آبی جاری است که بخشی از آن به آبشار گنجنامه می ریزد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان