اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. اسفند 1395 - 21:38   |   کد مطلب: 24393
رئیس شورای شهر همدان گفت: نصب تمثال شهدا در مسیر عبور مسافران فضای معنوی همدان را قوت بخشیده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، رضا میرزایی عصر یکشنبه در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان با تبریک سال ۹۶ و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: اقدامات ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان قابل تقدیر است و شهرداری با همکاری دستگاه های زیربط اقدامات در خور تحسینی انجام داده است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، مجموعه هتل داران، هلال احمر و میراث فرهنگی همدان در اجرای برنامه ها، عنوان کرد: در چند نقطه شهر همدان سفره هفت سین برپا شده و فضاسازی خوبی در شهر صورت گرفته است.

میرزایی با بیان اینکه دستگاه ها همکاری خوبی دارند و مشکلی برای میزبانی از مسافران در همدان وجود ندارد، گفت: علاوه بر مدارسی که آموزش و پرورش برای فرهنگیان پیش بینی کرده آمادگی هتل ها نیز اعلام شده و ساماندهی خانه مسافرها نیز تا حدودی انجام شده است.

وی با بیان اینکه خانه مسافرها زیرنظر اداره میراث فرهنگی خدمات ارائه می دهند، گفت: در صورت بارندگی و ازدحام حضور مسافران در شهر همدان با هماهنگی مجموعه ها از جمله اداره اوقاف حسینیه های بین راهی برای اسکان مسافران هماهنگ می شود.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه فضاسازی شهر همدان امسال قابل توجه است، گفت: شان مسافران و گردشگران بیشتر از اینها است و باید سال به سال بهتر شود کمااینکه امسال شرایط میزبانی بهتر از پارسال است.

میرزایی با تاکید بر اینکه مزین کردن چهره شهر همدان به تصاویر شهدای شاخص استان همدان اقدامی ارزنده است، گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان یکی از بهترین موزه های کشور است و از بسیاری استانها برای بازدید باغ موزه به همدان سفر می کنند و در این میان نصب تمثال شهدا در مسیر گردشگران و آذین بندی شهر توام با عکس شهدا ضمن زنده نگهداشتن یاد شهدای دوران دفاع مقدس فضای گردشگری را با معنویت همراه می کند.

رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد: نصب تمثال شهدا در مسیر عبور مسافران فضای معنوی همدان را قوت بخشیده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان