اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. اسفند 1395 - 23:33   |   کد مطلب: 24392
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان عنوان کرد:
فعالیت جمعیت هلال احمر همدان در ایام نوروز با برپایی ۱۶ پایگاه
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال احمر همدان در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۲ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت دایر کرده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان

به گزارش صبح الوند ، بهروز کارخانه شامگاه یکشنبه در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال ۱۲ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت هلال احمر همدان در جاده های این استان فعال شده است، گفت: تعداد ۷ شهرستان استان همدان نیز دارای پایگاه های ثابت و سیار هستند.

کارخانه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان همدان با ۱۶۰۰ نفرروز از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در خدمت مردم است تا در مواقع نیاز به امدارسانی بپردازد، گفت: کمپین «نه به تصادفات جاده ای» نیز شکل گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی توسط این جمعیت و بیان اینکه ۳۰ پست ثابت و ۸ پست سیار در ایام نوروز فعال خواهد شد، عنوان کرد: معاونت جوانان برنامه های متنوعی را برای برگزاری در ایام نوروز تدارک دیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از برپایی ۵ خیمه نماز در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این  مدت ۲ هزار و ۱۶۰ نجاتگر فعال خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان