اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 20:58   |   کد مطلب: 24383
مدیر دفتر یونیما مبارک همدان گفت: از آنجایی‌که حمایت صنفی از تولیدکنندگان نمایش عروسکی از جمله اهداف افتتاح دفتر یونیما مبارک در همدان بود بنابراین سعی کرده‌ایم این هدف محقق شود و در این راستا گام‌های تأثیرگذاری نیز برداشته‌ایم.
وجود 120 عروسک در موزه کوچک عروسک همدان

به گزارش صبح الوند، محسن پورقاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برنامه‌ریزی سالانه برای تولید و آموزش نمایش‌های عروسکی از جمله برنامه‌های این دفتر است، اظهار کرد: برای تحقق این برنامه‌ها و یادگیری مبانی عروسکی کلاس‌ها، ورک‌شاپ و تمرینات خوبی برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه با وجود چنین دفتری در همدان عروسک‌های این استان صاحب خانه شده‌اند، اضافه کرد: موزه کوچک عروسک همدان دارای 120 عدد عروسک است.

 

پورقاسمی به اقدامات انجام شده در راستای بهتر شدن وضعیت نمایش‌های عروسکی استان اشاره کرد و افزود: کلاس‌های ساخت عروسک با حضور اساتید برجسته‌ای از تهران در این دفتر برگزار شده است.

 

این مسئول به دیگر فعالیت‌های این دفتر اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری نشست‌های ماهیانه یونیما با اعضای نمایش‌های عروسکی، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای ماه‌های آینده و چگونگی حمایت از نمایش‌های عروسکی انجام شده و می‌شود.

 

پورقاسمی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما NGO غیردولتی هستیم بنابراین قدرت حمایت مالی از نمایش‌های عروسکی را نداریم اما شرایطی را فراهم می‌آوریم تا گروه‌های عروسکی بتوانند فعالیت و تمرینات خوبی داشته باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی با عنوان «یونیما مبارک» در ایران فعالیت می‌کند و دفتر همدان، یکی از شعب دفاتر استانی این اتحادیه به شمار می‌رود که وابسته به یونیمای ایران فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان