اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 20:05   |   کد مطلب: 24382
یک طراح اپلیکیشن موبایل گفت: اپلیکیشن دانلود فایل اندرویدی در کشور طراحی و این اپ در گوشی‌های مختلفی قابلیت کاربرد را دارد.
طراحی اپلیکیشن دانلود فایل اندرویدی موبایل در کشور

به گزارش صبح الوند، احمد کیانی طراح اپلیکیشن موبایل در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طراحی نرم‌افزار ایران پلیت اظهار داشت: طراحی نرم‌افزار ایران پلیت در یک شرکت دانش بنیان صورت گرفته و کاربرد این نرم‌افزار در گوشی‌های همراه اند‌روید و IOS است و این نرم‌افزار یک اپل استور محسوب می‌شود.

 

وی بیان کرد: با نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های موبایل امکان دانلود بسیاری از برنامه‌ها و حتی اپلیکیشن‌های موبایل به صورت رایگان یا پولی فراهم می‌شود و این نرم‌افزار کار دانلود مقالات pdf و نوشته‌های متنی را آسان می‌کند.

 

کیانی عنوان کرد: با نصب این ا‌پلیکیشن بر روی گوشی‌های موبایل استادان دانشگاهی می‌توانند جزوات درسی خود را با استفاده از این نرم‌افزار در اختیار دانشجویان قرار دهند و حتی کارمندان شرکت می‌توانند از برنامه‌های روزانه و ابلا‌غی مدیر عامل خود مطلع شوند و این ا‌پلیکیشن به صورت رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

 

وی تأکید کرد: در این شرکت دانش بنیان ۲۰ نفر از نخبگان دانشگاهی مشغول به فعالیت هستند و این د‌یتا در اختیار تولید کنند‌گان قرار می‌گیرد و تا به امروز بیش از ۲۰ هزار کاربر از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اند.

 

وی گفت: ما امیدواریم بخش خصوصی سرمایه‌گذاری بیشتری کند، زیرا امروزه متاسفانه ارتباط خوبی بین سرمایه‌گذار، صاحبان شرکت دانش بنیان و صاحبان ایده در کشور وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان