اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 14:34   |   کد مطلب: 24369
مدیر عامل سازمان اتش نشانی همدان با بیان اینکه آتش نشانان در ایام عید تعطیلی ندارند گفت: 170 نیروی عملیاتی در سه شیفت کاری در ایام نوروز به فعالییت می پردازند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی همدان

به گزارش صبح الوند،محمدرضا بیاناتی در گفتگو با صبح الوند با اشاره به حفظ ایمنی مردم همدان در ایام نوروز گفت: آتش نشانان به عنوان خادمان مردم نقش مهمی در جهت حفظ ایمنی در این ایام خواهند داشت.

 

 

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه آتش نشانها در ایام نوروز و حتی در لحظه سال تحویل بر سر شیفت کاری هستند گفت: تمام نیروهای آتش نشانی استان همدان تا 14 فروردین آماده باش هستند.

 

وی اظهار کرد:  در طول ایام تعطیلات نوروز 170 نیروی عملیاتی در سه شیفت مشغول به کار هستند.

 

بیاناتی به بیان مجموعه برنامه های دیگر این سازمان جهت حفظ ایمنی در ایام عید پرداخت و گفت: در جهت حفظ ایمنی ارسال دستورالعمل ایمنی جهت اسکان مسافران نوروزی به سازمان ها و ارگانهای مربوطه، ارسال دستورالعمل ایمنی به ادارت کل آموزش و پرورش و نواحی یک  و دو مدارس جهت اسکان مسافران نوروزی در برنامه های کاری خود قرار دادیم.

 

وی به آماده باش نیروهای آتش نشانی در روز سیزدهم فروردین اشاره کرد و گفت: در روز سیزدهم  فروردین علاوه بر آماده باش کامل نیروهای عملیاتی سازمان ، گشت زنی موتور سوران آتش نشان در سطح شهر و اماکن حساس شهر هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان