اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. اسفند 1395 - 23:13   |   کد مطلب: 24366
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در برنامه ششم توسعه اجرا می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سلمان خدادادی در آئین کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان اظهار داشت: شهرستان بروجرد شهری آشنا هم از لحاظ فقاهت و هم از لحاظ ایثار و شهادت است و شیعه امروز به نام آیت‌الله بروجردی افتخار می‌کند که عظمت حوزه علمیه امروز مدیون این مرد بزرگ است.

وی با اشاره به رسالت کمیسیون اجتماعی مجلس در خدمت به محرومان جامعه افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس صرفاً در ارتباط با محرومیت، قشر تولیدکننده و تولیدگر جامعه فعالیت می‌کند که تنها یکی از مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزایش مستمری‌بگیری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از 50 هزار تومان به 250 هزار تومان بوده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: یکی دیگر از مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس همسان‌سازی حقوق‌های مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی است که در دو سال نخست اجرای برنامه ششم اجرا خواهد شد که یکی از قدم‌های بسیار بزرگی است که بازنشستگان آرزوی اجرای آن را داشتند.

وی اجبار انجام آزمایش ژنتیک پیش از ازدواج را از دیگر مصوبات موفق کمیسیون اجتماعی مجلس خواند و بیان کرد: که عدم انجام این آزمایش در جامعه هرسال 40 هزار معلول را به وجود می‌آورد که کمیسیون اجتماعی مصوب کرد از سال 96 این طرح با هزینه دولت اجباری شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان