اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. اسفند 1395 - 23:14   |   کد مطلب: 24362
جلسه هم اندیشی " تبیین گفتمان ولایت" با حضور فرمانده سپاه همدان، مدیرعامل و کارمندان بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حاجی‌رضا تیموری پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی "تبیین گفتمان ولایت" کارکنان شرکت توزیع نیروی برق همدان اظهار داشت: با همکاری و تلاش شما همکاران توانستیم به تمامی برنامه‌های معین شده در حوزه اقتصادی مقاومتی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه موفقیت امروز ما مرهون امنیت و آرامش موجود در جامعه است، افزود: این امنیت و ثبات، نتیجه جانفشانی شهدا به ویژه مدافعان حرم و خانواده آنها است که این روزها کیلومترها دور از وطن در جبهه مقاومت با دشمنان می‌جنگند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به جایگاه صبر در کسب موفقیت‎ها ابراز کرد: به فرموده قرآن کریم که کتاب هدایت و مبنای زندگی ما مسلمانان است افرادیکه دیگران را به حق و صبر توصیه می‌کنند برندگان واقعی هستند.

وی عنوان کرد: ایمان مهمترین عامل دستیابی انسان به قدرت تشخیص حق از باطل و درست از نادرست می‌باشد به همین دلیل نیز بصیرت یکی از صفات ارزشمند و ستوده در هر مسلمان است.

تیموری بیان کرد: وقتی بصیرت و دانائی همراه با باور و ایمان شود حرکت و هدایت انسان را به دنبال دارد موضوعی که نیاز به یک باور قلبی داشته و صرفا با سخنرانی، و تبلیغات در افراد ایجاد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: انسان بصیر فردی است که چشم دلش به نورالهی روشن شده و از عبرت‌های و سرگذشت انسانها پند می‌گیرد موضوعی که در قرآن و روایات نیز به آن اشاره شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق همدان درباره قطعی برق شهرستان ملایر که چندی پیش در اثر بارش شدید برف ایجاد شده بود، گفت: حقیقتا همدلی و همکاری دوستان در این اداره برای رفع این مشکل، یاد دفاع مقدس را افراد زنده میکرد.

وی اظهار داشت: همکاران ما با حضور در شهرستان ملایر در شرایطی مسیرها بسته شده و کار کردن بسیار سخت بود با همکاری دیگر نهادهای مستقر در این شهر، توانستند با تلاش شبانه روزی مشکل مردم این منطقه را حل کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید "کاوه فروغی" نیز با تشریح عملکرد این پایگاه در شرکت برق استان همدان گفت: با تشکیل این پایگاه در شرکت توزیع نیروی برق همدان، 9 پایگاه ستادی بسیج نیز در سطح ادارات شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: هم اکنوندر کل شرکت توزیع نیروی برق همدان، 496 نفر عضو عادی و فعال بسیج در برنامه های شرکت میکنند که از این تعداد در بخش آقایان 105 نفر عضویت عادی و 343 نفر فعال و در بخش خانم‌ها نیز14 نفر عادی و 37 نفر عضویت فعال دارند.

واحد حمیدی تصریح کرد: میزان جذب اعتبارات پایگاه مقاومت بسیج "شهید کاوه فروغی" از سال 91 تا 95 به میزان 100 میلیون تومان بوده است و توانسته به صورت مستقل ازجانب شرکت توزیع نیروی برق همدان 70 میلیون تومان نیز به اردوهای راهیان نور کمک نقدی کند.

وی با اشاره به تشکیل حلقه‌های اندیشه ورز درسال آینده، ابراز کرد: در مجموع عملکرد مجموعه پایگاه شهید "کاوه فروغی"قابل قبول بوده و روند روبه رشد دارد به همین منظور در نظر داریم حلقه‌های شجره طیبه صالحین شرکت توزیع نیروی برق همدان را که 308 نفر در آن عضویت دارند، پویاتر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان