اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. اسفند 1395 - 12:54   |   کد مطلب: 24350
مسئول تیم غواصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: پس از 45 دقیقه تلاش تیم غواصی صبح امروز - پنجشنبه - جسد یک دختر 20 ساله از سد اکباتان شهر همدان خارج شد.
جسد دختر جوان از سد اکباتان همدان خارج شد

به گزارش صبح الوند، داوود شهدوستی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل انتظامی آبشینه پس از روئیت لباس زنانه رها شده در حاشیه سد و احتمال بروز غرق شدگی، موضوع را به هلال احمر اطلاع رسانی می کنند.

 

وی اضافه کرد: 6 تن از اعضای با تجربه تیم غواصی در کمتر از نیم ساعت در محل حادثه حضور یافته و اقدام به تجسس در زیر آب می کنند.

 

وی اظهارکرد: پس از 45 دقیقه تلاش جسد یک دختر جوان در عمق پنج متری کشف شده و به عوامل قضایی و انتظامی مستقر در محل تحویل می شود.

 

مسئول تیم غواص امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان افزود: تنها پالتو و قسمتی از لوازم این دختر جوان در حاشیه سد رها شده بود و این دختر که لباس بر تن داشت در داخل سد غرق شده بود.

 

شهدوستی با ذکر اینکه طبق مشاهدات بیش از 6 ساعت از غرق شدگی این دختر می گذشت بیان کرد: این دختر پس از قرار گرفتن در عمق پنج متری سد در گل و لای چسبنده ته سد اکباتان نیم متر فرو رفته بود و هنگام کشف جسد ، گلو و دهان این دختر گل آلود بود.

 

وی افزود: تیم های غواصی همدان در سالجاری سه جسد را در این استان کشف کرده است ولی این نخستین جسدی است که امسال از سد اکباتان خارج شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین امسال تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان همدان 124 شهروند را غرق شدن در سد اکباتان نجات داده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان