اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. اسفند 1395 - 22:28   |   کد مطلب: 24346
كارشناس آمار و انفورماتيك مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي همدان خبر داد
فوت ۵ جوان در همدان بر اثر گازگرفتگی
كارشناس آمار و انفورماتيك مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي همدان از فوت پنج جوان در همدان بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.
فوت ۵ جوان در همدان بر اثر گازگرفتگی

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، مجتبی دانشگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از فوت پنج جوان در همدان طی شب گذشته بر اثر گازگرفتگی خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه ساعت 2:4 بامداد گزارش شد که پنج جوان در سنین 20 تا 30 سال بر اثر گازگرفتگی فوت کرده‌اند.

 

وی با اشاره به  مصدومیت 130 نفر در چهارشنبه آخر سال  در همدان گفت: 115 نفر خود به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و 15 نفر نیز مرکز فوریت‌های پزشکی منتقل کرده است.

 

کارشناس آمار و انفورماتیک مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به اینکه بیشترین  مصدومان را مردان تشکیل می دهند، افزود:‌ بیشتر مصدومان یا دارای شغل آزاد بودند و یا دانش‌آموز.

 

وی با بیان اینکه شهرستان همدان نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشترین مصدوم را داشت، گفت:‌ بیشتر مصدومین سنین 10 تا 20 سال را تشکیل می دهد.

 

دانشگری با اشاره به اینکه 11 نفر از مصدومان بستری شده و پنج نفر راهی اتاق عمل شده‌اند، افزود: 114 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه بیشترین مواد مورد استفاده توسط مصدومان چهارشنبه آخر سال ترقه و کپسول بوده است، گفت: بیشترین نواحی آسیب دیده دست و چشم بوده و یک نفر از مصدومین نیز که از ناحیه چشم مصدوم شده بود و جراحت شدیدی داشت، به تهران منتقل شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان