اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. اسفند 1395 - 13:23   |   کد مطلب: 24324
علي اصغر ناظري پور به سمت سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري همدان منصوب شد
 سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري همدان منصوب شد

به گزارش صبح الوند، با حضور فرماندار همدان و مدير کل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري همدان در جمع کارکنان فرمانداري علي اصغر ناظري پور به سمت سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري همدان معرفي شد.

 

فرماندار شهرستان همدان در اين مراسم با تقدير از همدلي و همکاري کارکنان فرمانداري همدان طي سال 95 در پيشبرد اهداف و برنامه ريزي ها گفت : براي اجراي انتخابات در سطح شهرستان با آمادگي کامل و اهتمام مجموعه کارکنان فرمانداري و بخشداريهاي تابعه سازماندهي لازم انجام شده است .

 

علي تعالي از برنامه ريزي بعمل آمده در فرمانداري همدان و بخشداريها به منظور ثبت نام انتخابات شوراها در تعطيلات نوروز خبر داد و افزود : طبق زمانبندي تعيين شده از 30 اسفند تا 6 فروردين امور ثبت نام در روزهاي تعطيل نيز انجام مي شود.

 

وي با اشاره به برخي از دستاوردهاي مهم اقتصادي و بين المللي دولت يازدهم يادآورشد : دولت در شرايطي سکان اجرايي کشور را بدست گرفت که وضعيت اعتبارات بسيار نامطلوب و تنشهاي زيادي در روابط خارجي متوجه ما بود.

 

تعالي ايجاد انظباط اقتصادي و ترميم روابط پرتنش بين المللي را از سياستهاي موفق دولت تدبير برشمرد و افزود : قطعنامه هايي عليه ما صادر شده بود و تحت فصل هفتم قرار داشتيم که بدون هيچگونه دخالت نظامي خارجي و با قدرت ديپلماسي اين موضوع به نتيجه رسيد.

 

وي با اشاره به مشکلات عمده اي که در بحث زيرساختها در استان داشتيم تصريح کرد : دولت يازدهم با تعداد قابل توجهي پروژه نيمه تمام و اعتبارات محدود روبرو بود که با اولويت دادن به طرحهاي مهم و تمرکز بر طرحهاي مورد نياز بسياري از اين طرحها را به سرانجام رساند.

 

فرماندار همدان با بيان اينکه از اعتبارات خوبي در سفر رياست جمهوري بهره مند شديم افزود : پروژه هايي چون راه آهن، کنار گذرها و مراکز درماني از جمله طرحهايي بودند که با برخورداري از اين اعتبارات در آينده نزديک قابل بهره برداري آنها هستيم.

 

وي حفظ آرامش و به حداقل رساندن حاشيه ها در مرکز استان را از جمله سياستهاي کاري برشمرد و اظهار کرد : سعي کرديم فضاي کاري براي توسعه استان مهيا و موانعي در اين مسير نباشد تا همدان به جايگاهي که شايسته آن است برسد.

 

علي تعالي در ادامه با اشاره به انتخاب آقاي ناظري پور در سمت سرپرستي معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري گفت : در انتخاب نيروها علاوه بر تخصص همواره دوشاخص ديانت و صداقت هم مد نظر دارم.

 

وي افزود : با سابقه عملکرد خوب ايشان در مرکز استان و ديگر شهرستانها اميدواريم در حوزه سياسي و اجتماعي بنحوي شاهد تسهيل امور باشيم که مسايل و مشکلات شهرستان کمتر به استان سرايت کند.

 

 

 

*حاصل مشارکت حداکثري در انتخابات مشروعيت و آبروي نظام است.

 

مدير کل دفتر سياسي و امور انتخابات استانداري همدان نيز گفت : حضور حداکثري مردم در انتخابات مکرر توسط امام راحل و مقام معظم رهبري مورد تاکيد قرار گرفته چون حاصل اين حضور مشروعيت و آبروي نظام است.

 

ابوالقاسم الماسي با اشاره به لزوم امانتداري مجريان انتخابات و حرکت در مدار قانون افزود : برخي از عناصر داخلي همصدا با دشمنان خارجي بدنبال ايجاد ياس و نااميدي در سطح جامعه هستند که نتيجه اين کار ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

 

وي با ابراز تاسف از عده اي که با سياه نمايي عملکردهاي دولت بدنبال منافع شخصي، خطي و حزبي خودشان هستند بيان کرد : وجود حاکميت دوگانه در کشور اگر از فضاي خارجي القا شود مهم نيست اما متاسفانه گاهي اين موضوعات از طرف کساني از داخل کشور به گوش مي رسد که خود را حامي ولايت مي دانند.

 

الماسي با بيان اينکه عملکرد هيچ دولتي بي نقص نيست افزود : دولت يازدهم در حوزه هاي اقتصادي، اجتماعي و روابط خارجي قدمهاي قابل توجهي برداشته اما بعضا فضاي حاکم سياسي با واقعيتها فاصله دارد.

 

وي اضافه کرد : برخي با تخريب دولت و تلاش براي ايجاد نارضايتي در مردم با بزرگنمايي مسايل و مشکلات و انگشت گذاشتن روي نقاط ضعف صرفا بدنبال ايجاد ياس و نااميدي در جامعه هستند.

 

اين مقام مسئول تصريح کرد : دولت با وجود همه تنگناهاي اقتصادي و سياسي توانسته قدمهاي قابل توجهي بردارد و يقينا هيچ دولتي نمي تواند همه توقعات و انتظارات جامعه را برآورده سازد.

 

مدير کل دفتر سياسي و امور انتخابات استانداري همدان افزود : ثبات سياسي و آرامش فکري از جمله ضرورتهاي مورد نياز به منظور تمرکز بر رفع مسايل و مشکلات است که با پرهيز از حاشيه ها و به حداقل رساندن چالشها بايد بدنبال جلب رضايت مردم بود.

 

*همدان از نظر سياسي شهري پويا و اثرگذار است

 

علي اصغر ناظري پور نيز در اين نشست با تقدير از حسن اعتماد و انتخاب مديران استان نسبت به ايشان در سپردن اين مسئوليت گفت : حمايت مديران استان براي اينجانب سرمايه بزرگي است که قطعا به اين مهم افتخار مي کنم.

 

سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري همدان کمک به برگزاري انتخابات سالم، آرام و با مشارکت بالا را از جمله مهمترين برنامه هاي کاري پيش روي خود برشمرد و افزود : همدان به لحاظ سياسي شهري پويا و اثر گذار در غرب کشور است که فعالان سياسي آن ارتباط خوبي با فعالان مرکز کشور دارند.

 

وي با اشاره به اهميت موقعيت جغرافيايي، تاريخي و قومي همدان خاطر نشان کرد : همدان مرکز مبادلات و مواصلات غرب کشور محسوب مي شود که در بسياري از تحولات و تحرکات نيز اثرگذار است .

 

ناظري پور پيگيري سياستهاي عمومي کشور و دولت تدبير و اميد را از جمله محورهاي کاري خود اعلام کرد و افزود : با التزام به قانون و تکيه بر منش اعتدال به اهداف سازماني توجه و بر حفظ منافع مردم و مصالح کشور تاکيد دارم.

 

در پايان اين نشست حکم سرپرستي معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري همدان توسط مدير کل دفتر سياسي و امور انتخابات استانداري به علي اصغر ناظري پور تقديم شد.

انتهای پیام/

مدير کل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري همدان

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان